Η υπόθεση που αναστάτωσε το Λουτράκι και προκάλεσε έντονες αντιδράσεις σε όλη τη χώρα, επανέρχεται στο προσκήνιο με νέες δηλώσεις από τη δασκάλα που κατήγγειλε ότι ένας 6χρονος μαθητής την θώπευσε στη διάρκεια του μαθήματος. Η ίδια ζητά συγγνώμη από την οικογένεια του παιδιού, αλλά επιμένει πως δεν μετανιώνει για όσα έκανε, υποστηρίζοντας ότι ενήργησε για λόγους προστασίας.
«Συγγνώμη αν πλήγωσα την οικογένεια, αλλά δεν αλλάζω στάση»
Μιλώντας στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1, η Ναταλία Κατσίφη εξέφρασε τη συγγνώμη της προς τους γονείς και το παιδί, τονίζοντας όμως ότι θεωρεί σωστή την απόφασή της. Η ίδια είχε αναφερθεί στον 6χρονο ως «μελλοντικό βιαστή», φράση που είχε προκαλέσει σοκ και οργή.
«Συγγνώμη αν στεναχώρησα την οικογένεια και προκάλεσα αναστάτωση. Δεν έχω μετανιώσει. Αγαπώ όλον τον κόσμο», ανέφερε, επιμένοντας πως η ενέργειά της ήταν προσπάθεια προστασίας και όχι πρόθεση να βλάψει το παιδί.
Παράλληλα δήλωσε ότι «συγχωρεί» τους γονείς για τη στάση τους μετά την καταγγελία, προσθέτοντας ότι εύχεται «ο κόσμος να είναι χαρούμενος και ευτυχισμένος».
Η προσωπική της εξομολόγηση
Η δασκάλα αποκάλυψε πως η στροφή της στη θρησκεία σχετίζεται με τα δύσκολα βιώματα της προσωπικής της ζωής, σημειώνοντας ότι ο Ιησούς της δίνει «δύναμη και παρηγοριά».
«Πέρασα δύσκολα από έναν αποτυχημένο γάμο που κράτησε 30 χρόνια. Ήμουν κακοποιημένη γυναίκα, δυστυχισμένη με έναν ναρκισσιστή και βίαιο άνδρα που με χειραγωγούσε. Από φόβο δεν μίλαγα», είπε χαρακτηριστικά.
Μίλησε επίσης για τη σχέση της με την οικογένειά της, αναφέροντας ότι την αποδοκίμαζαν επειδή στράφηκε στη θρησκεία. «Δεν είμαι θεούσα, είμαι θεοσεβούμενη», τόνισε.
Συνεχίζεται η ένταση γύρω από την υπόθεση
Η υπόθεση έχει προκαλέσει έντονο δημόσιο διάλογο, με την εκπαιδευτική κοινότητα να αναμένει τη συνέχεια των ερευνών και την επίσημη τοποθέτηση των αρμόδιων αρχών.
