Σοκ προκαλεί το εργατικό δυστύχημα που σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης στο αμαξοστάσιο του ΗΣΑΠ στον Πειραιά, όπου ένας αρχιτεχνίτης τροχαίου υλικού έχασε τη ζωή του όταν καταπλακώθηκε από βαρύ ηλεκτρονικό εξοπλισμό την ώρα της εργασίας του.
Το δυστύχημα έγινε στην επισκευαστική βάση της ΣΤΑΣΥ, σε έναν από τους πιο ενεργούς τεχνικούς χώρους συντήρησης των μέσων σταθερής τροχιάς. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο εργαζόμενος καταπλακώθηκε από βαρύ εξοπλισμό κατά τη διάρκεια τεχνικής διαδικασίας, κάτω από συνθήκες που ακόμη διερευνώνται.
Άμεση κινητοποίηση – Μάχη στο νοσοκομείο
Η Πυροσβεστική έφτασε γρήγορα στο σημείο και κατάφερε να απεγκλωβίσει τον τραυματισμένο τεχνικό. Παρά την άμεση διακομιδή του στο Τζάνειο νοσοκομείο και τις προσπάθειες των γιατρών, ο εργαζόμενος δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή. Το σοκ στους συναδέλφους του ήταν εμφανές, καθώς πρόκειται για υπάλληλο με πολυετή εμπειρία στο τροχαίο υλικό.
Τι ανέφερε η ΣΤΑΣΥ – Θλίψη και συλλυπητήρια
Η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ εξέδωσε ανακοίνωση εκφράζοντας βαθύ πόνο και οδύνη για τον χαμό του εργαζομένου. «Η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ εκφράζουμε τα ειλικρινή συλλυπητήριά μας προς την οικογένεια του εκλιπόντος», αναφέρει η ανακοίνωση, κάνοντας λόγο για ένα τραγικό συμβάν εν ώρα καθήκοντος.
Έρευνα για τις συνθήκες και τις ευθύνες
Οι αρχές, σε συνεργασία με τη ΣΤΑΣΥ, έχουν ξεκινήσει έρευνα για να εξακριβώσουν πώς ακριβώς συνέβη το δυστύχημα και αν υπήρξαν παραλείψεις στα μέτρα ασφάλειας. Το σωματείο εργαζομένων σημειώνει πως τέτοια περιστατικά «δεν είναι κεραυνοί εν αιθρία», τονίζοντας ότι χρειάζονται ουσιαστικά μέτρα για την αποτροπή παρόμοιων τραγωδιών.
Το εργατικό δυστύχημα στο αμαξοστάσιο του ΗΣΑΠ υπενθυμίζει με τον πιο σκληρό τρόπο τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι στις υποδομές των σταθερών συγκοινωνιών. Η απώλεια ενός έμπειρου τεχνικού αφήνει πίσω της βαθιά θλίψη και αναδεικνύει την ανάγκη για αυστηρή τήρηση των πρωτοκόλλων ασφάλειας και πλήρη διαλεύκανση των αιτιών της τραγωδίας.
