Απάτη με «Κέντρο απεξάρτησης» στην Ιπποκράτειο Πολιτεία: 15 άτομα χωρίς ιατρική επίβλεψη με «ταρίφα» 1.400ευρώ τον μήνα

30
Νοέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μια καλοστημένη “θεραπευτική” βιτρίνα αποκαλύφθηκε στην Ιπποκράτειο Πολιτεία, όπου δύο άνδρες λειτουργούσαν παράνομα κέντρο απεξάρτησης μέσα σε μονοκατοικία, χρεώνοντας έως 1.400€ τον μήνα ανθρώπους που ζητούσαν βοήθεια. Στο εσωτερικό του σπιτιού εντοπίστηκαν 15 άτομα χωρίς καμία ιατρική παρακολούθηση, ενώ οι υπεύθυνοι αρνούνται τα πάντα, υποστηρίζοντας ότι… απλώς τους φιλοξενούσαν.


Η Ασφάλεια Ωρωπού είχε λάβει την κρίσιμη καταγγελία πριν από περίπου δύο μήνες. Οι πληροφορίες μιλούσαν για έναν χώρο που παρουσιαζόταν ως κέντρο απεξάρτησης, αλλά λειτουργούσε εντελώς ανεπίσημα, χωρίς άδεια, χωρίς γιατρούς και φυσικά χωρίς κανένα νομικό πλαίσιο. Παρ’ όλα αυτά, οι “υπεύθυνοι” χρέωναν από 1.000 έως 1.400€ τον μήνα, παρουσιάζοντας τις υπηρεσίες τους ως θεραπευτικές.

Η έφοδος και τα ευρήματα

Όταν η Αστυνομία έκανε έφοδο στη μονοκατοικία, εντόπισε μέσα 15 ανθρώπους που βρίσκονταν εκεί για “απεξάρτηση”. Κανένας τους δεν παρακολουθούνταν από εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, ενώ ο χώρος δεν πληρούσε καμία προϋπόθεση για να λειτουργεί ως δομή θεραπείας.

Οι δύο άνδρες, ηλικίας 44 και 46 ετών, συνελήφθησαν επί τόπου. Οι ίδιοι αρνούνται ότι λάμβαναν χρήματα, ισχυριζόμενοι ότι φιλοξενούσαν τα άτομα από καλή θέληση. Όμως οι πληροφορίες της Αστυνομίας αναφέρουν ξεκάθαρα ύπαρξη “ταρίφας” για όσους έμπαιναν στο πρόγραμμα.

Ωρωπός: Εντοπίστηκε παράνομο κέντρο απεξάρτησης – Δύο συλλήψεις |  topontiki.gr

Οι δικαιολογίες των υπευθύνων

Κατά την απολογία τους, οι δύο συλληφθέντες φέρονται να είπαν ότι σχεδίαζαν στο μέλλον να νομιμοποιήσουν τον χώρο και να πάρουν άδεια λειτουργίας. Ωστόσο, μέχρι τότε, λειτουργούσαν έναν χώρο απεξάρτησης χωρίς καμία ιατρική υποστήριξη, θέτοντας σε σοβαρό κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια των 15 ατόμων που είχαν εμπιστευθεί τη ζωή τους σε αυτούς.

Οι πηγές της έρευνας επισημαίνουν ότι ούτε οι συνθήκες διαβίωσης ούτε οι “μέθοδοι θεραπείας” πληρούσαν στοιχειώδη πρωτόκολλα, ενώ διερευνώνται και τυχόν οικονομικές συναλλαγές με συγγενείς των ανθρώπων που φιλοξενούνταν εκεί.

Τι εξετάζει τώρα η Αστυνομία

Η προανάκριση συνεχίζεται με επίκεντρο:
• το ύψος των πραγματικών εισπράξεων
• τον τρόπο λειτουργίας της παράνομης δομής
• τις συνθήκες διαβίωσης των φιλοξενούμενων
• το εάν υπήρξε έκθεση ανθρώπων σε κίνδυνο

Παράλληλα, εξετάζεται αν το κέντρο είχε λειτουργήσει και στο παρελθόν με παρόμοιο τρόπο ή αν οι δύο άνδρες σχεδίαζαν να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους.

Η υπόθεση της Ιπποκρατείου Πολιτείας αποκαλύπτει ένα επικίνδυνο “παράλληλο σύστημα” που εκμεταλλεύεται ανθρώπους σε ανάγκη, παρουσιάζοντας παντελώς ανεπίσημες δομές ως χώρους θεραπείας.

Με 15 άτομα να βρίσκονται χωρίς ιατρική επίβλεψη και με χρεώσεις που αγγίζουν τα 1.400€ τον μήνα, η Αστυνομία ερευνά πλέον εξονυχιστικά το εύρος της απάτης και τις ευθύνες των εμπλεκομένων. Ένα ακόμη περιστατικό που φέρνει στο φως πόσο εύκολα μπορεί να μετατραπεί η ανάγκη σε ευκαιρία εκμετάλλευσης και πόσο απαραίτητη είναι η αυστηρή εποπτεία σε χώρους που αφορούν την υγεία και την αποκατάσταση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ