Μια νέα, φιλόδοξη εποχή ξεκινά για το Γενικό Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Πειραιά «Μεταξά», το οποίο μετασχηματίζεται σε Κορυφαίο Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου. Με επένδυση 2,5 εκατ. ευρώ και ένα σχέδιο πλήρους αναδιοργάνωσης, το ιστορικό νοσοκομείο περνά από τη λειτουργία ενός κλασικού αντικαρκινικού ιδρύματος σε έναν σύγχρονο κόμβο ογκολογικής φροντίδας που θα προσφέρει από τη διάγνωση μέχρι την υποστήριξη των ασθενών.
Το «Μεταξά» αλλάζει εποχή
Η αναβάθμιση του νοσοκομείου δεν αφορά μια απλή ανακαίνιση, αλλά έναν συνολικό επαναπροσδιορισμό του ρόλου του στην ογκολογική περίθαλψη.
Το νέο μοντέλο φροντίδας το μετατρέπει σε ένα σύγχρονο, δικτυωμένο κέντρο που θα εξυπηρετεί Αττική, Πειραιά και νησιά, καλύπτοντας την αυξημένη ζήτηση για υψηλής εξειδίκευσης ογκολογικές υπηρεσίες.
Η χρηματοδότηση και το έργο των 2,5 εκατ. ευρώ
Με απόφαση του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για το έργο «Στρατηγική Μετάβαση του ΓΑΝΠ Μεταξά σε Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου».
Τα χρήματα κατευθύνονται σε εκτεταμένες υποδομές, νέα τεχνολογία, σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, ενίσχυση διαγνωστικών και θεραπευτικών υπηρεσιών και συνολική αναβάθμιση του νοσοκομειακού περιβάλλοντος.
Το νέο μοντέλο ογκολογικής φροντίδας
Ο μετασχηματισμός του «Μεταξά» στηρίζεται σε μια σειρά από κρίσιμες αλλαγές που βελτιώνουν την εμπειρία και την ασφάλεια των ασθενών.
Η διαδρομή του ασθενούς θα είναι πλέον συντονισμένη από την πρώτη εξέταση ως τη θεραπεία, η Ημερήσια Νοσηλεία αναβαθμίζεται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των χημειοθεραπειών, ενώ δημιουργείται στενή συνεργασία μεταξύ χειρουργικών και ογκολογικών τμημάτων.
Παράλληλα, το Κέντρο θα διασυνδέεται με Κέντρα Υγείας, περιφερειακές μονάδες και υπηρεσίες τηλεϊατρικής, ενώ ενισχύονται τα προγράμματα ψυχοκοινωνικής υποστήριξης για ασθενείς και οικογένειες.
Το μήνυμα του διοικητή: «Σπουδαίο ξανά»
Με ιδιαίτερη έμφαση, ο διοικητής του νοσοκομείου Σαράντος Ευσταθόπουλος χαρακτήρισε τη στιγμή «ιστορική», τονίζοντας ότι το όραμα για ένα πρότυπο ογκολογικό κέντρο γίνεται πραγματικότητα χάρη στην αποφασιστικότητα του υπουργείου Υγείας.
«Το Μεταξά επανιδρύεται», δήλωσε, ευχαριστώντας δημόσια τον Άδωνι Γεωργιάδη για την αμεσότητα και τη στήριξη.
«Συνεχίζουμε πιο δυναμικά από ποτέ, με αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους και με επίκεντρο τους ογκολογικούς ασθενείς. Κάνουμε το Νοσοκομείο Μεταξά σπουδαίο ξανά!»
Το σχέδιο αναβάθμισης του «Μεταξά» δεν αποτελεί απλώς ένα μεγάλο έργο υποδομών, αλλά μια συνολική φιλοσοφία αλλαγής: ένα σύγχρονο, καθολικά διασυνδεδεμένο και ανθρώπινο Κέντρο Καρκίνου που φιλοδοξεί να γίνει σημείο αναφοράς για την Αττική και ολόκληρη τη χώρα.
Η νέα εποχή έχει ήδη ξεκινήσει και το ιστορικό νοσοκομείο του Πειραιά ετοιμάζεται να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στη μάχη κατά του καρκίνου.
