Ένα μεσημέρι που ξεκίνησε με αποφασισμένη συγκέντρωση, κατέληξε σε ανεξέλεγκτη ένταση στον Πλατύκαμπο Λάρισας, όταν το αγροτικό μπλόκο… εξερράγη.
Αγρότες που ζητούν πρόσβαση στην εθνική οδό βρέθηκαν αντιμέτωποι με αστυνομικές δυνάμεις, ένα περιπολικό μπήκε φραγμός στο δρόμο τους και μέσα σε λίγα λεπτά η κατάσταση ξέφυγε.
Το όχημα περικυκλώθηκε, κουνήθηκε, χτυπήθηκε, το παρμπρίζ έσπασε ενώ ο αστυνομικός οδηγός ήταν ακόμη μέσα μια εικόνα που προκάλεσε σοκ αλλά και καταιγισμό αντιδράσεων, καθώς οι αγρότες δήλωναν ότι «δεν κάνουν πίσω».
Η σπίθα που άναψε το επεισόδιο
Το περιπολικό που είχε τοποθετηθεί κάθετα στον δρόμο λειτούργησε ως κόκκινο πανί.
Οι αγρότες, ήδη εξοργισμένοι από τον αποκλεισμό, περικύκλωσαν το όχημα και άρχισαν να το σπρώχνουν με δύναμη.
Το παρμπρίζ θρυμματίστηκε, το περιπολικό μετακινήθηκε από τη θέση του και σύμφωνα με μαρτυρίες υπήρξαν στιγμές που οι διαδηλωτές προσπάθησαν ακόμη και να το τουμπάρουν.
ΜΑΤ και ΟΠΚΕ στο σημείο
Μέσα σε λίγα λεπτά έφτασαν ενισχύσεις: ισχυρές δυνάμεις ΜΑΤ και ΟΠΚΕ σχημάτισαν κλοιό για να αποτρέψουν τα τρακτέρ από το να προωθηθούν προς την εθνική οδό.
Η ατμόσφαιρα ήταν τεταμένη, με συνεχείς αψιμαχίες, ενώ αστυνομικοί και αγρότες βρίσκονταν σε απόσταση αναπνοής.
Χημικά και προσαγωγές – Ο αγώνας συνεχίζεται
Η κατάσταση κορυφώθηκε όταν η αστυνομία έκανε χρήση χημικών για να διαλύσει το πλήθος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πραγματοποιήθηκε τουλάχιστον μία προσαγωγή, ενώ οι αγρότες προχώρησαν σε νέα δέσμευση ότι δεν πρόκειται να αποχωρήσουν από το σημείο.
Το μπλόκο της Λάρισας δείχνει πως η κατάσταση αγριεύει και ο διάλογος με την κυβέρνηση βρίσκεται σε οριακό σημείο. Οι αγρότες εμφανίζονται αποφασισμένοι να ανεβάσουν την πίεση, ενώ η αστυνομία δηλώνει ότι δεν θα επιτρέψει το κλείσιμο της εθνικής. Ένα εκρηκτικό σκηνικό που δύσκολα θα αποκλιμακωθεί χωρίς πολιτικές πρωτοβουλίες.
