Aγρότες: Συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα οι κινητοποιήσεις των αγροτών στη Θεσσαλία, με τα τρακτέρ να παραμένουν παρατεταγμένα στον αυτοκινητόδρομο Ε65, ο οποίος παραμένει αποκλεισμένος από το μεσημέρι της Κυριακής.
Οι αγρότες της Καρδίτσας έχουν στήσει τα μπλόκα τους κατά μήκος του δρόμου και δηλώνουν αποφασισμένοι να μην αποχωρήσουν έως ότου βρεθεί λύση στα αιτήματά τους, που αφορούν κυρίως τις πληρωμές του ΟΠΕΚΕΠΕ, το αυξημένο κόστος παραγωγής και τις αποζημιώσεις για ζημιές στη γεωργία και την κτηνοτροφία.
Κλειστή και η Εθνική Οδός Αθηνών – Θεσσαλονίκης στη Νίκαια
Στο ίδιο κλίμα, παραμένει κλειστή και η Εθνική Οδός Αθηνών–Θεσσαλονίκης στο ύψος της Νίκαιας, όπου τα τρακτέρ των Θεσσαλών αγροτών έχουν παραταχθεί πάνω στο οδόστρωμα από χθες το μεσημέρι. Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μέσω παρακαμπτηρίων, με τη Τροχαία να πραγματοποιεί συνεχείς εκτροπές.
Στο σημείο φτάνουν σταδιακά και άλλα μηχανήματα για την ενίσχυση του μπλόκου, ενώ σήμερα στις 17:30 θα πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση προκειμένου να αποφασιστούν τα επόμενα βήματα του αγώνα.
Επεισόδια και συλλήψεις την πρώτη ημέρα
Οι χθεσινές κινητοποιήσεις σημαδεύτηκαν από ένταση και επεισόδια σε Νίκαια και Πλατύκαμπο, όταν αγρότες επιχείρησαν να ανέβουν στην Εθνική Οδό. Η αστυνομία απάντησε με χρήση χημικών και κρότου-λάμψης, ενώ έγιναν τρεις συλλήψεις και αναφέρθηκαν τραυματισμοί.
Αποκλεισμένοι δρόμοι και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Εξακολουθεί να ισχύει η απαγόρευση κυκλοφορίας όλων των οχημάτων στις εισόδους και εξόδους του ανισόπεδου κόμβου Καρδίτσας του αυτοκινητόδρομου Ε65, καθώς και στο τμήμα από το 72,3ο έως το 97,3ο χιλιόμετρο. Παράλληλα, υπάρχουν καθυστερήσεις και στις παράπλευρες οδούς, με την αστυνομία να καλεί τους οδηγούς να ακολουθούν τις οδηγίες της Τροχαίας.
