«Με διέσυραν»: Στην αντεπίθεση η δασκάλα στο Λουτράκι – «Θα κινηθώ νομικά, πλήρωσα μια κακή στιγμή»(vid)

2
Δεκέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η υπόθεση που έχει συγκλονίσει το Λουτράκι παίρνει νέα τροπή, καθώς η 55χρονη δασκάλα-εικαστικός περνά στην αντεπίθεση και δηλώνει αποφασισμένη να κινηθεί νομικά κατά όσων  όπως υποστηρίζει  τη συκοφάντησαν και την εξέθεσαν δημόσια.


Η γυναίκα, που κατήγγειλε έναν 6χρονο μαθητή για θωπεία, βρίσκεται εκτός σχολείου και υπό το βάρος ΕΔΕ, ενώ η ίδια μιλά για «εμπάθεια», «αδικία» και μια «κακή στιγμή» που, όπως λέει, της στοίχισε ακριβά. Την ίδια ώρα, συγγενείς, συνάδελφοι και ειδικοί βλέπουν την υπόθεση από διαφορετικές οπτικές, ενώ όλοι περιμένουν την επίσημη απόφαση της έρευνας.

Νομική αντεπίθεση από τη δασκάλα: «Με διέσυραν – θα απαντήσω»

Η 55χρονη δηλώνει ότι δεν πρόκειται να αφήσει αναπάντητη – όπως την περιγράφει – τη «στοχοποίηση» που υπέστη τις τελευταίες ημέρες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ετοιμάζει μηνύσεις κατά όσων θεωρεί ότι παραποίησαν την εικόνα της, την κατηγόρησαν αβάσιμα ή τη δυσφήμησαν δημοσίως.

«Πλήρωσα μια κακή στιγμή, αλλά δεν θα μείνω με σταυρωμένα τα χέρια», λέει χαρακτηριστικά, επιμένοντας ότι το περιστατικό στο σχολείο συνέβη, αλλά προσθέτει ότι ίσως η δική της στάση επηρεάστηκε από προσωπικές εμπειρίες και «εμπάθεια», όπως αναφέρει.

Οι γονείς της μιλούν για μία κόρη “χαμένη από το σοκ”

Η οικογένεια της δασκάλας εμφανίζεται σε δύσκολη κατάσταση.
Ο πατέρας της ζήτησε δημόσια συγγνώμη για την ταλαιπωρία των εμπλεκομένων, ενώ η μητέρα της μίλησε με λόγια που δείχνουν πως η κόρη της δεν ήταν προετοιμασμένη για τις συνέπειες.

«Είναι στεναχωρημένη, χαμένη. Δεν ξέρουμε πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή, δεν θέλει να μιλάει. Πλήρωσε ακριβά μια απερισκεψία», είπε η μητέρα της, προσθέτοντας ότι αν την είχαν συμβουλεύσει, «τίποτα δεν θα είχε φτάσει στα άκρα».

Λουτράκι: Στην αντεπίθεση η δασκάλα που κατήγγειλε μαθητή - Σκέφτεται να κινηθεί νομικά - Radar.gr | Radar.gr

Τι ισχυρίζεται η δασκάλα για το περιστατικό

Στις νεότερες δηλώσεις της, η δασκάλα επιμένει ότι υπήρξε περιστατικό στο σχολείο, αλλά αναγνωρίζει πως ίσως προσέγγισε τη συμπεριφορά του παιδιού με υπερβολική αυστηρότητα.

«Μπορεί να είχα μια εμπάθεια, να ήμουν πιο αυστηρή. Το περιστατικό έγινε, αλλά τα παιδιά είναι μικρά, δεν καταλαβαίνουν. Εγώ το έκανα για προστασία, για να μπει ένα όριο», λέει.

Παράλληλα, δηλώνει πως η μητέρα του παιδιού της μίλησε «πολύ άσχημα», αφήνοντας την ίδια σοκαρισμένη και αβέβαιη για το πώς να διαχειριστεί τη σύγκρουση.

Η δασκάλα βρίσκεται προσωρινά εκτός σχολείου, ενώ η Ένορκη Διοικητική Εξέταση βρίσκεται σε εξέλιξη.
Η απόφαση θα κρίνει αν μπορεί να επιστρέψει στη θέση της ή αν θα ληφθούν άλλες υπηρεσιακές αποφάσεις.

Παράλληλα, η ίδια δηλώνει  αποφασισμένη  να   υπερασπιστεί τον εαυτό της μέχρι τέλους, καθώς όπως λέει «η αξιοπρέπειά της έχει πληγεί», της «αμαύρωσαν» την εικόνα της.

Τι λένε οι συνάδελφοί της – “Ήταν κάθετη, μιλούσε για ‘μελλοντικό βιαστή’”

Συνάδελφοι της 55χρονης δασκάλας αναφέρουν ότι από την πρώτη στιγμή εμφανίστηκε ανένδοτη, υποστηρίζοντας πως είχε απέναντί της έναν «μελλοντικό βιαστή».
«Ήταν πολύ κάθετη. Έλεγε ότι ήταν σεξουαλική παρενόχληση, δεν δεχόταν καμία άλλη εκδοχή», αναφέρει χαρακτηριστικά συνάδελφός της.

Οι δηλώσεις αυτές εγείρουν ακόμη περισσότερα ερωτήματα σχετικά με την κρίση, την ψυχραιμία και τη διαχείριση της κατάστασης στην τάξη.

Η τοποθέτηση της παιδοψυχολόγου Αλεξάνδρας Καππάτου

Η παιδοψυχολόγος Αλεξάνδρα Καππάτου τονίζει ότι είναι επικίνδυνο και άστοχο να χαρακτηρίζονται παιδιά σε τόσο μικρή ηλικία.
«Είναι στιγματισμός και αφέλεια να προβλέπουμε πώς μπορεί να εξελιχθεί ένα παιδί στο μέλλον. Είναι λανθασμένη και επιπόλαιη προσέγγιση», σημειώνει.

Η παρέμβασή της έρχεται ως μια πιο ψύχραιμη φωνή σε μια υπόθεση που έχει ήδη πάρει μεγάλες διαστάσεις.

Η προσωπική της εξομολόγηση: «Ζούσα με κακοποιητή 30 χρόνια»

Σε μια συγκλονιστική εξομολόγηση, η δασκάλα αποκαλύπτει ότι για δεκαετίες βίωνε κακοποίηση από τον πρώην σύζυγό της.
Μιλά για χειραγώγηση, φόβο και καθημερινές εκρήξεις, λέγοντας ότι χώρισε μόλις πέρσι, έπειτα από 30 χρόνια δυστυχίας.

«Έζησα ό,τι πιο φρικτό μπορεί να ζήσει άνθρωπος. Με έβριζε, με καταριόταν. Με έσωσε ο Χριστός», αναφέρει, αφήνοντας να εννοηθεί ότι το τραύμα της επηρέασε και τη διαχείριση της υπόθεσης στο σχολείο.

Η στάση της οικογένειας του 6χρονου παιδιού – “Δεν θέλουμε εντάσεις”

Ο πατέρας του 6χρονου επιλέγει χαμηλούς τόνους, επιβεβαιώνοντας ότι έχουν καταθέσει αναφορά στην Πρωτοβάθμια και περιμένουν τις εξελίξεις.

«Είμαστε κι εμείς σοκαρισμένοι. Δεν θέλουμε να ανάψει ξανά η ένταση. Ας γίνει η έρευνα και να δούμε τι θα προκύψει», δηλώνει.

Η υπόθεση στο Λουτράκι παραμένει στο επίκεντρο, με αντιφατικές μαρτυρίες, έντονα συναισθήματα και μια δασκάλα που επιμένει στους ισχυρισμούς της αλλά παραδέχεται ταυτόχρονα ότι η δική της ψυχική φόρτιση ίσως έπαιξε ρόλο.
Με την ΕΔΕ σε εξέλιξη και τις νομικές κινήσεις προ των πυλών, οι επόμενες ημέρες θα καθορίσουν όχι μόνο το επαγγελματικό μέλλον της 55χρονης, αλλά και την τελική εικόνα μιας υπόθεσης που έχει διχάσει την τοπική κοινωνία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ