Ένταση σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης έξω από το υπουργείο Μεταφορών, όπου οδηγοί ταξί είχαν συγκεντρωθεί ζητώντας συνάντηση με την πολιτική ηγεσία για τα αιτήματά τους.
Λίγο πριν τις 14:00, ομάδα διαδηλωτών προσπάθησε να εισέλθει στον χώρο του υπουργείου προκειμένου –όπως είπαν– να συνομιλήσει με τους αρμοδίους. Στο σημείο βρίσκονταν δυνάμεις των ΜΑΤ, που είχαν παραταχθεί για να αποτρέψουν την είσοδο.
Περιορισμένη χρήση χημικών από τα ΜΑΤ
Η κατάσταση ξέφυγε όταν οι διαδηλωτές πίεσαν προς την κεντρική είσοδο. Τα ΜΑΤ απάντησαν με περιορισμένη χρήση χημικών, επιχειρώντας να απομακρύνουν το πλήθος και να ελέγξουν την ένταση. Για λίγα λεπτά επικράτησε αναστάτωση, ωστόσο το επεισόδιο δεν κλιμακώθηκε περαιτέρω.
Παρά το περιστατικό, οι οδηγοί ταξί παραμένουν συγκεντρωμένοι, ζητώντας άμεση συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου και λύσεις στα αιτήματά τους.
