Η κατάσταση στο αεροδρόμιο «Ν. Καζαντζάκης» στο Ηράκλειο άρχισε να ομαλοποιείται το πρωί της Τρίτης, καθώς οι αγρότες που είχαν καταλάβει τον χώρο από το προηγούμενο βράδυ ανακοίνωσαν την αποχώρησή τους. Η πολύωρη κινητοποίηση είχε προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στις πτήσεις και στις μετακινήσεις επιβατών, με το αεροδρόμιο να διακόπτει τη λειτουργία του για αρκετές ώρες.
Λήξη της κατάληψης και αποχώρηση των συγκεντρωμένων
Ο πρόεδρος της Παγκρήτιας Συντονιστικής Επιτροπής και του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Ανωγείων, Βασίλης Μανουράς, δήλωσε πως οι αγρότες «αποχωρούν ειρηνικά», έχοντας προηγουμένως παραμείνει στον χώρο καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας. Στο σημείο βρέθηκε και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης, Μιχάλης Βλατάκης, ο οποίος συνομίλησε με τους διαδηλωτές επιχειρώντας να εκτονωθεί η ένταση.
Μετακίνηση των αγροτών στον ΒΟΑΚ
Μετά την αποχώρησή τους από το αεροδρόμιο, αγρότες και κτηνοτρόφοι κινήθηκαν προς τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, στο ύψος του αερολιμένα, όπου και αποφασίστηκε η μετάβασή τους στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Κρήτης στην παραλιακή λεωφόρο του Ηρακλείου.
Σύμφωνα με το creta24, στο συλλαλητήριο συμμετείχαν αγροτοκτηνοτρόφοι, μελισσοκόμοι και αλιείς από Ηράκλειο, Ρέθυμνο και Λασίθι.
Επαναφορά των πτήσεων
Οι πτήσεις από και προς το Ηράκλειο είχαν σταματήσει από τις 23:00 το βράδυ της Δευτέρας λόγω της κατάληψης, ωστόσο από το πρωί της Τρίτης η λειτουργία του αεροδρομίου επανήλθε σταδιακά στην κανονικότητα.
