Η υπόθεση της αιματηρής επίθεσης σε βάρος 15χρονου στον Χολαργό παίρνει νέες διαστάσεις μετά το βίντεο-ομολογία που ανάρτησε ένας από τους δύο δράστες στο TikTok.
Με κυνικό τρόπο, ο νεαρός περιγράφει τα όσα συνέβησαν το μεσημέρι του Σαββάτου, αμφισβητεί τα δημοσιεύματα και δηλώνει ότι «δεν έριξαν 6 ή 7 μαχαιριές αλλά τρεις».
Στο βίντεο, ο νεαρός ομολογεί ότι έδωσε ραντεβού στο θύμα μαζί με τον συνεργό του, χρησιμοποιώντας ως «δόλωμα» ένα κορίτσι. Μιλάει με απόλυτη ψυχρότητα για την επίθεση, λέγοντας:
«Δυο εγώ, μία ο φίλος μου. Τίποτα παραπάνω», δεν ήταν ούτε 7 ούτε 6 ούτε 5 ούτε τίποτα, αλλά τρεις. «Τρεις μαχαιριές του δώσαμε, τις δύο εγώ, τη μία ο φίλος μου, δεν έγινε τίποτα παραπάνω» λέει συμπληυρώνοντας πως «το κάναμε γιατί απειλήθηκε η οικογένειά μας, το σπίτι μας».
Υποστηρίζει ότι «αμύνθηκε», ότι το θύμα είχε επίσης μαχαίρι και πως η πράξη του ήταν δήθεν αντίδραση σε απειλή.. Αυτός μας επιτέθηκε πρώτα με μαχαίρι και μετά εγώ έβγαλα για να αμυνθώ. Παραδέχεται επίσης ότι έχει ποινικό μητρώο και ότι του είχαν στήσει ενέδρα στο παρελθόν.
«Ναι, το παραδέχομαι, έχουμε ποινικό μητρώο. Αλλά, το κάναμε γιατί μας απειλήθηκε η ζωή, η οικογένεια και τα αδέλφια μας. Ήταν λογικό να βγάλω μαχαίρι γιατί το ήξερα ότι είχε μαχαίρι πάνω του. Τις δύο μαχαιριές τις έριξα εγώ, τη μία ο φίλος μου», υποστηρίζει μεταξύ άλλων ο ένας εκ των δραστών στο βίντεο και επιμένει πως δεν έχει επιτεθεί ποτέ «χωρίς λόγο».
Το χρονικό της επίθεσης – Τι λένε οι μάρτυρες
Το θύμα ανέφερε στους αστυνομικούς ότι καθόταν σε σκαλάκια στην οδό 17ης Νοεμβρίου, τότε εμφανίστηκαν, όπως ισχυρίστηκε, δύο ανήλικοι με τους οποίους είχε διένεξη στο παρελθόν, με τον έναν να τον μαχαιρώνει και τον άλλο να τον γρονθοκοπεί.
Αυτόπτης μάρτυρας που βρισκόταν στο περίπτερο δίπλα στο σημείο περιγράφει μια εικόνα χωρίς φωνές ή ένταση:
«Είδα το παιδί να μπαίνει μέσα στο καφέ απέναντι. Σε λίγα λεπτά ήρθε το ΕΚΑΒ και τον πήρε. Ήταν κι άλλα δύο άτομα μαζί του, μάλλον οι γονείς του».
Μετά την επίθεση, οι δύο δράστες, 17 και 19 ετών, ανάρτησαν φωτογραφίες στα social media με τα μαχαίρια που χρησιμοποίησαν, προκαλώντας ακόμη μεγαλύτερη οργή. Και οι δύο έχουν ταυτοποιηθεί και αναζητούνται από την αστυνομία.
Ο 15χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία», όπου παραμένει νοσηλευόμενος. Η κατάστασή του χαρακτηρίζεται σταθερή και εκτός κινδύνου, ωστόσο χρειάστηκε να περάσει την πόρτα του χειρουργείου λόγω των τραυμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
