Το λιμάνι του Βόλου βρίσκεται από το πρωί στο επίκεντρο έντασης, καθώς αγρότες επιχειρούν να το αποκλείσουν τόσο από ξηρά όσο και από θάλασσα, με την αστυνομία να έχει αναπτύξει ισχυρές δυνάμεις για να αποτρέψει την πρόσβαση.
Η κατάσταση κλιμακώθηκε όταν οι παραγωγοί προσπάθησαν με εκσκαφέα να σπάσουν την περίφραξη, στη συνέχεια των πανελλαδικών κινητοποιήσεών τους.Λίγα λεπτά μετά τις 10:00, τρακτέρ βρέθηκαν μπροστά στις αστυνομικές κλούβες που είχαν αποκλείσει την είσοδο του λιμανιού. Οι αγρότες επιχείρησαν να παρακάμψουν τον φραγμό χρησιμοποιώντας εκσκαφέα, επιδιώκοντας να προχωρήσουν στον προαναγγελθέντα συμβολικό αποκλεισμό.
Αγρότες και κτηνοτρόφοι από όλη τη Θεσσαλία στον Βόλο
Από νωρίς έφτασαν στον Βόλο αγρότες από το μπλόκο των Μικροθηβών, ενώ ομάδες από Νίκαια, Καρδίτσα και Τρίκαλα συγκεντρώθηκαν στον κόμβο Πλατύκαμπου πριν κατευθυνθούν προς την πόλη. Το κάλεσμα είχε απήχηση, με δεκάδες τρακτέρ και οχήματα να κινούνται οργανωμένα προς το λιμάνι.
Αποκλεισμός και από θάλασσα – Συμμετοχή αλιέων
Την κινητοποίηση από ξηράς συμπληρώνουν οι αλιείς της Μαγνησίας, οι οποίοι αποκλείουν το λιμάνι από θαλάσσης ως ένδειξη συμπαράστασης στα αιτήματα των αγροτών. Η εικόνα στο υδάτινο μέτωπο του Βόλου είναι επίσης έντονη, με αλιευτικά να μπλοκάρουν την πρόσβαση στα σημεία προσέγγισης.
Τερζάκης: Δεν ήρθαμε να χτυπηθούμε με τα ΜΑΤ
Μας τα πήραν όλα, λέει ο πρόεδρος των κτηνοτρόφων Μαγνησίας
Αστυνομικός φραγμός στο λιμάνι
Η Αστυνομία έχει παρατάξει κλούβες στο εμπορικό και επιβατικό τμήμα, εμποδίζοντας την είσοδο των τρακτέρ. Παράλληλα, ισχυρές δυνάμεις παραμένουν στο Τελωνείο, όπου οι αγρότες επιδιώκουν πρόσβαση για να υλοποιήσουν τον συμβολικό αποκλεισμό που είχαν εξαγγείλει.
Δηλώσεις και προειδοποιήσεις από τους αγρότες
Αγρότες από την Καρδίτσα που έφτασαν στο σημείο δήλωσαν αποφασισμένοι: «Αν δεν δικαιωθούν τα αιτήματά μας, θα γίνει Κιλελέρ».
Ο πρόεδρος των κτηνοτρόφων Μαγνησίας ανέφερε ότι, εάν οι αστυνομικές δυνάμεις δεν επιτρέψουν την είσοδο στο λιμάνι, δεν αποκλείεται να στηθεί μπλόκο ακόμη και μέσα στην πόλη.
Στόχος η ανάδειξη των αιτημάτων – Χωρίς πρόθεση να δημιουργήσουν κυκλοφοριακό χάος
Σύμφωνα με το gegonota.news, οι αγρότες επισημαίνουν ότι κινητοποιούνται για να γνωστοποιήσουν τα αιτήματά τους και όχι για να προκαλέσουν προβλήματα στην κυκλοφορία. Μετά τον αποκλεισμό, προγραμματίζουν να επιστρέψουν στη Λεωφόρο Αθηνών και να συνεχίσουν από εκεί τις δράσεις τους στο εμπορικό λιμάνι του Βόλου.
Η κατάσταση στο λιμάνι του Βόλου παραμένει τεταμένη, με τις αγροτικές κινητοποιήσεις να κορυφώνονται και την Αστυνομία σε πλήρη επιφυλακή. Το επόμενο διάστημα θα κρίνει αν η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε διάλογο που θα αποκλιμακώσει την ένταση ή αν οι αγρότες θα συνεχίσουν με ακόμη πιο δυναμικές ενέργειες.
