Αποχωρούν οι αγρότες από το λιμάνι του Βόλου, μετά από εισαγγελική παρέμβαση. Οι αγρότες μετά από περίπου δύο ώρες «απελευθερώνουν» το εμπορικό λιμάνι της πόλης.
Οι αγρότες απομακρύνονται για να μην κλιμακωθεί η ένταση.
Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της Θεσσαλίας έκαναν «απόβαση» στην πόλη και απέκλεισαν από ξηράς το λιμάνι του Βόλου, ενώ από θαλάσσης οι αλιείς της Μαγνησίας συμμετείχαν σε θαλάσσιο αποκλεισμό.
