Άνοιξε το λιμάνι του Βόλου αποχωρούν οι αγρότες επιστρέφουν στην Νίκαια(vid)

10
Δεκέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Αποχωρούν οι αγρότες από το λιμάνι του Βόλου, μετά από εισαγγελική παρέμβαση. Οι αγρότες μετά από περίπου δύο ώρες «απελευθερώνουν» το εμπορικό λιμάνι της πόλης.

Οι αγρότες απομακρύνονται για να μην κλιμακωθεί η ένταση.

Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της Θεσσαλίας έκαναν «απόβαση» στην πόλη και απέκλεισαν από ξηράς το λιμάνι του Βόλου, ενώ από θαλάσσης οι αλιείς της Μαγνησίας συμμετείχαν σε θαλάσσιο αποκλεισμό.

Μπορεί να είναι εικόνα εκχιονιστικό, θεριζοαλωνιστική μηχανή και κείμενο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ