Απίστευτο και όμως αληθινό το περιστατικό που σημειώθηκε σε σπίτι της Καστοριάς, όπου οι ένοικοι ήρθαν αντιμέτωποι με ένα φίδι… μέσα στη λεκάνη της τουαλέτας τους.
Το ερπετό, μήκους περίπου ενός μέτρου, φαίνεται πως ζούσε για μέρες μέσα στο αποχετευτικό σύστημα του κτηρίου, χωρίς κανένας να αντιληφθεί την παρουσία του.Σύμφωνα με τον υπεύθυνο περίθαλψης άγριων ζώων, Νίκο Παναγιωτόπουλο, το φίδι «έβγαινε καθημερινά από την αποχέτευση, τρεφόταν με τρωκτικά και επέστρεφε ξανά μέσα, με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες να μην μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τουαλέτα».
Ο πανικός των κατοίκων τούς οδήγησε άμεσα να καλέσουν τον Σταθμό Περίθαλψης Άγριων Ζώων της Καστοριάς. Εξειδικευμένος διασώστης έφτασε στο σημείο, κατάφερε να ακινητοποιήσει το ερπετό και να το απομακρύνει με ασφάλεια, απελευθερώνοντάς το στη φύση.
Η Καστοριά φιλοξενεί το μοναδικό καταφύγιο άγριων ζώων της περιοχής, όπου κάθε χρόνο εκατοντάδες τραυματισμένα ζώα βρίσκουν φροντίδα πριν επιστρέψουν στο φυσικό περιβάλλον.
Όσο για το φίδι αν και για πολλούς η Καστοριά βρίσκεται μακριά.. να προσέχεται για καλό και για κακό..
