Για ακόμη μία ημέρα κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες στον Προμαχώνα, αποφασίζοντας νέο οκτάωρο αποκλεισμό του μεθοριακού σταθμού για τα φορτηγά οχήματα, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα ότι δεν προτίθενται να υποχωρήσουν χωρίς ουσιαστικές απαντήσεις στα αιτήματά τους και αυτή τη φορά έχουν στο πλευρό τους φοιτητές και συνταξιούχους.
Η συντονιστική επιτροπή του μπλόκου του Προμαχώνα αποφάσισε τον αποκλεισμό του μεθοριακού σταθμού για οκτώ ώρες, από τις 12:00 έως τις 20:00, και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, αποκλειστικά για τα φορτηγά οχήματα. Η διέλευση των Ι.Χ. συνεχίζεται κανονικά, ωστόσο στον σταθμό σχηματίζονται μεγάλες ουρές βαρέων οχημάτων.
Μαζική στήριξη από φοιτητές και συνταξιούχους
Στο πλευρό των αγροτών βρέθηκαν σήμερα φοιτητές και συνταξιούχοι, εκφράζοντας έμπρακτα την αλληλεγγύη τους. Περισσότερα από 100 λεωφορεία με φοιτητές και φοιτήτριες από όλη τη χώρα έφτασαν στον Προμαχώνα, με τελικό προορισμό το Μπάνσκο, όπου πραγματοποιούνται φοιτητικές εκδηλώσεις.
Μιλώντας στην ΕΡΤ Σερρών, οι φοιτητές τόνισαν ότι στηρίζουν τον αγώνα των αγροτών, υπογραμμίζοντας πως θεωρούν τα αιτήματά τους δίκαια και άμεσα συνδεδεμένα με το κόστος ζωής και το μέλλον της ελληνικής περιφέρειας.
«Συνοδοιπόροι στον αγώνα» δηλώνουν οι συνταξιούχοι
Στον μεθοριακό σταθμό βρέθηκαν και συνταξιούχοι ΙΚΑ του Νομού Σερρών. Ο πρόεδρος του σωματείου συνταξιούχων ΙΚΑ, Γιώργος Φιλιούσης, μιλώντας στην ΕΡΤ Σερρών, χαρακτήρισε τον αγώνα των αγροτών δίκαιο και ξεκαθάρισε ότι οι συνταξιούχοι δεν είναι απλώς αλληλέγγυοι, αλλά «συνοδοιπόροι» στις κινητοποιήσεις.
Οι αγρότες δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις δράσεις τους, προειδοποιώντας ότι αν δεν υπάρξει ουσιαστικός διάλογος και λύσεις, τα μπλόκα και οι αποκλεισμοί θα ενταθούν το επόμενο διάστημα.
