Λάρισα: Ασθενοφόρο έπεσε πάνω σε κλούβα της Αστυνομίας- Είχε κλείσει το δρόμο λόγω μπλόκων

19
Δεκέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε πριν από λίγο στον Πλατύκαμπο στη Λάρισα, όταν ιδιωτικό ασθενοφόρο συγκρούστηκε με κλούβα των ΜΑΤ που βρισκόταν σταθμευμένη στην Εθνική Οδό εξαιτίας των μπλόκων των αγροτών στην περιοχή.


Η σύγκρουση των δύο οχημάτων ήταν σφοδρή και είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί  ο συνοδηγός του ασθενοφόρου. Να σημειωθεί ότι το ασθενοφόρο μετέφερε δύο ασθενείς από τη Λάρισα στη Θεσσαλονίκη.

Από το τροχαίο στη Λάρισα τραυματίστηκε ελαφρά στο πρόσωπο μέλος του πληρώματος του ασθενοφόρου που καθόταν στη θέση του συνοδηγού. Ο ίδιος κατήγγειλε ότι η κλούβα δεν είχε φώτα, ενώ δεν υπήρχαν όπως λέει προειδοποιητικά σήματα. Από την ΕΛΑΣ υποστηρίζουν ότι ήταν αναμμένα τα αλάρμ.

Οι αστυνομικές δυνάμεις βρίσκονταν εκεί καθώς το απόγευμα, οι αγρότες διέκοψαν την κυκλοφορία της παρακαμπτηρίου οδού, στο ύψος του κόμβου Πλατυκάμπου και στον αποκλεισμό των διόδων και στο ύψος του Αχιλλείου.

Σύμφωνα με τον τραυματισμένο συνοδηγό η κλούβα ήταν παραταγμένη κάθετα στον δρόμο και χωρίς φώτα. «Γιατί κλείσαν τον δρόμο εδώ στην ερημιά; Δεν είχε αλάρμ τίποτα, θα τα βλέπαμε», αναφέρει ο τραυματισμένος συνοδηγός, λίγο μετά την πρόσκρουση. Σύμφωνα με τον ίδιο , ασθενείς που μετέφεραν δεν τραυματίστηκαν καθώς ήταν  καλά δεμένοι.

Είχαμε δύο περιστατικά μπροστά», δήλωσε ο συνοδηγός στην κάμερα του OPEN.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Καλλιθέα: Δολοφόνησαν ανήλικο με μαχαίρι στο στήθος

Ένας νεαρός έχασε τη ζωή του σε αιματηρή συμπλοκή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ