Ένα περιστατικό που δύσκολα περνά απαρατήρητο καταγράφηκε στους δρόμους της Αθήνας. Οδηγός μιας πολυτελούς Lamborghini 300.000 ευρώ επέλεξε να εγκαταλείψει το όχημά του μπροστά σε στάση λεωφορείου, μόλις αντιλήφθηκε ότι λίγα μέτρα πιο κάτω βρισκόταν σε εξέλιξη μπλόκο της Τροχαίας για αλκοτέστ. Η προσπάθεια αποφυγής ελέγχου, όμως, δεν τον έσωσε από τις κυρώσεις.
Το μπλόκο της Τροχαίας και η αιφνιδιαστική απόφαση
Ο οδηγός μιας Lamborghini Urus, αξίας που ξεπερνά τις 300.000 ευρώ, σταμάτησε απότομα το όχημα μπροστά σε στάση λεωφορείου, παραβιάζοντας ξεκάθαρα τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Χωρίς να δώσει καμία εξήγηση, κατέβηκε από το SUV και απομακρύνθηκε πεζός, εκτιμώντας, σύμφωνα με τις αρχές, ότι έτσι θα απέφευγε τον έλεγχο αλκοόλ.
Οι αστυνομικοί κατάλαβαν αμέσως τι είχε συμβεί
Οι αστυνομικοί που πραγματοποιούσαν τον έλεγχο αντιλήφθηκαν άμεσα το σκηνικό. Το πολυτελές όχημα είχε μπλοκάρει τη στάση λεωφορείου και παρεμπόδιζε την κυκλοφορία, δημιουργώντας πρόβλημα τόσο στα μέσα μαζικής μεταφοράς όσο και στους διερχόμενους οδηγούς.
Χωρίς καθυστέρηση, προχώρησαν στις προβλεπόμενες ενέργειες, αφαίρεση πινακίδων κυκλοφορίας και κλήση γερανού για απομάκρυνση του οχήματος
Πού κατέληξε η Lamborghini και τι ακολουθεί
Η Lamborghini μεταφέρθηκε με γερανό σε φυλασσόμενο χώρο στάθμευσης στην Αθήνα, όπου παραμένει μέχρι σήμερα. Ο ιδιοκτήτης της θα πρέπει να εμφανιστεί προκειμένου να ακολουθηθούν οι νόμιμες διαδικασίες και να του επιβληθούν οι κυρώσεις που προβλέπει ο ΚΟΚ, τόσο για την παράνομη στάθμευση όσο και για την απόπειρα αποφυγής ελέγχου.
