Στο ζενίθ η χριστουγεννιάτικη έξοδος: Βελτιωμένη εικόνα μετά το κυκλοφοριακό χάος από τα μπλόκα

24
Δεκέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η πρώτη μεγάλη έξοδος των Χριστουγέννων ξεκίνησε με… φρένο. Τα αγροτικά μπλόκα και η αυξημένη κίνηση μετέτρεψαν την Τρίτη σε εφιαλτική ημέρα για χιλιάδες οδηγούς που επιχείρησαν να φύγουν από το λεκανοπέδιο της Αττικής, με την Εθνική Οδό Αθηνών–Λαμίας να σηκώνει το μεγαλύτερο βάρος.



Η κατάσταση ξέφυγε από νωρίς, με τεράστιες ουρές και ακινητοποιημένα οχήματα να δημιουργούν ασφυκτικές συνθήκες. Στο ύψος του Σχηματάρι καταγράφηκε το σοβαρότερο πρόβλημα, καθώς οι οδηγοί παρέμειναν εγκλωβισμένοι για ώρες, βλέποντας την έξοδό τους να μετατρέπεται σε δοκιμασία υπομονής.

Σήμερα, η εικόνα εμφανίζεται βελτιωμένη, την ώρα που η έξοδος των εκδρομέων κορυφώνεται.


Μπροστά στην πίεση, η Τροχαία προχώρησε σε έκτακτες ρυθμίσεις. Σε Ριτσώνα, Κάστρο Βοιωτίας και Αμφίκλεια άνοιξαν δύο λωρίδες κυκλοφορίας προς Θεσσαλονίκη αντί για μία, με κώνους και συνεχή παρουσία της Τροχαίας, ώστε να ξεμπλοκάρει η κατάσταση.

Άνοιγμα δρόμων μετά από συνεννόηση

Λίγο μετά τις 17:30, η Ελληνική Αστυνομία ήρθε σε συνεννόηση με τους αγρότες που είχαν στήσει μπλόκα. Το αποτέλεσμα φάνηκε πριν τις 19:00, όταν δόθηκε ξανά στην κυκλοφορία το τμήμα της Εθνικής Οδού στη Ριτσώνα προς Θήβα και Κάστρο, βελτιώνοντας αισθητά τη ροή, χωρίς όμως να λυθούν όλα τα προβλήματα σε όλο το μήκος του άξονα.

Στο Σχηματάρι, η ουρά των οχημάτων ξεπέρασε τα 20 χιλιόμετρα, με οικογένειες και ταξιδιώτες να περιμένουν καρτερικά μέσα στα αυτοκίνητα, παρακολουθώντας το ρολόι να «τρέχει» αντίστροφα για τις γιορτές.

Σύμφωνα με την Τροχαία Αττικής, από τις 06:00 έως τις 18:00 της Τετάρτης καταγράφηκαν:
• 21.112 οχήματα στην Αθηνών–Κορίνθου
• 21.780 οχήματα στην Αθηνών–Λαμίας

Αριθμοί που δείχνουν ξεκάθαρα ότι η έξοδος βρίσκεται στο αποκορύφωμά της.

Οι παραγωγοί προχώρησαν σε προσωρινό άνοιγμα των δρόμων λόγω Χριστουγέννων, δίνοντας ανάσα στους εκδρομείς. Παράλληλα, παραμένουν στα μπλόκα σε βάρδιες, ενώ στις 26/12 θα πραγματοποιηθούν γενικές συνελεύσεις για να αποφασιστεί η συνέχεια των κινητοποιήσεων.

Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Πάσχα - Πού είναι αυξημένη η κίνηση  - CNN.gr

Κανονική κυκλοφορία στα Μάλγαρα

Στα διόδια Μάλγαρα η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά και στα δύο ρεύματα. Το ρεύμα προς Αθήνα άνοιξε μετά από 22 ημέρες, ενώ προς Θεσσαλονίκη λειτουργούσε ήδη περιοδικά τις προηγούμενες ημέρες.

Τα μπλόκα στη Βόρεια Ελλάδα

Το αγροτοκτηνοτροφικό μπλόκο παραμένει στον κόμβο Δερβένι, χωρίς νέες κινητοποιήσεις έως το Σάββατο. Αντίστοιχη εικόνα καταγράφεται στη Χαλκηδόνα, ενώ τρακτέρ παραμένουν παρατεταγμένα και στα Πράσινα Φανάρια. Ενισχυμένο είναι και το μπλόκο στη Νικήτη στη Σιθωνία, με πρωτοβουλία μελισσοκόμων και αγροτών.

Το επόμενο κρίσιμο 48ωρο

Η εικόνα στους δρόμους έχει βελτιωθεί, όμως η αυξημένη ροή εκδρομέων και η παραμονή των αγροτών στα μπλόκα κρατούν την κατάσταση εύθραυστη. Οι επόμενες ώρες θα δείξουν αν η ομαλοποίηση θα κρατήσει ή αν οι οδηγοί θα χρειαστεί ξανά να οπλιστούν με υπομονή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ