Με έναν αρραβώνα που συζητιέται όσο λίγοι, μπήκε το 2026 για τη Μαρία Σάκκαρη. Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια είπε το μεγάλο «ναι» στην πρόταση γάμου που της έκανε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, επιβεβαιώνοντας ότι το ζευγάρι έκανε το επόμενο βήμα στη σχέση του μετά από πέντε χρόνια κοινής πορείας.
Το μονόπετρο που τράβηξε όλα τα βλέμματα
Η είδηση άρχισε να κυκλοφορεί όταν προσεκτικοί χρήστες των social media εντόπισαν ένα εντυπωσιακό μονόπετρο στο αριστερό χέρι της Μαρίας Σάκκαρη. Το δαχτυλίδι, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι οικογενειακό κειμήλιο της οικογένειας Μητσοτάκη και ανήκε στη Μαρέβα Μητσοτάκη, μητέρα του μέλλοντα γαμπρού.
Η αποκάλυψη από τον πρωθυπουργό
Την ευχάριστη είδηση έκανε γνωστή ο ίδιος ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια χαλαρής συζήτησης στον πρωτοχρονιάτικο καφέ με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Μάλιστα, με εμφανές χαμόγελο, φέρεται να σχολίασε ότι το 2027 οι γονείς του ζευγαριού «θέλουν να γίνουν παππούδες και γιαγιάδες», δίνοντας από νωρίς τον τόνο για το μέλλον.
Πρόταση τα Χριστούγεννα, αγωνιστικές υποχρεώσεις στην Αυστραλία
Η πρόταση γάμου έγινε τις ημέρες των Χριστουγέννων, ωστόσο η Μαρία Σάκκαρη δεν άργησε να επιστρέψει στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια πέταξε για την Αυστραλία, όπου συμμετέχει στο United Cup, ξεκινώντας τη νέα σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, εντός κι εκτός κορτ.
Το βίντεο που «πρόδωσε» τον αρραβώνα
Σε βίντεο που ανέβασε από την Αυστραλία μαζί με τον Στέφανο Τσιτσιπά, όσοι γνώριζαν παρατήρησαν αμέσως τη λεπτομέρεια που έκανε τη διαφορά: το δαχτυλίδι στο αριστερό χέρι της Σάκκαρη, το οποίο επιβεβαίωσε τις φήμες περί αρραβώνα.
Γάμος το 2027
Σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον του ζευγαριού, ο γάμος προγραμματίζεται για το 2027. Μέχρι τότε, η Μαρία Σάκκαρη συνεχίζει απερίσπαστη την αγωνιστική της πορεία, έχοντας στο πλευρό της έναν άνθρωπο που, πλέον, δεν είναι απλώς σύντροφος ζωής, αλλά και μέλλων σύζυγος.
