Σε καθεστώς αυξημένης αστυνομικής επιτήρησης βρίσκεται η Μακρυνεία Αιτωλοακαρνανίας, στο Αγρίνιο, λίγες ώρες μετά το άγριο φονικό που συγκλόνισε την τοπική κοινωνία.
Αστυνομικοί φρουρούν διακριτικά τα σπίτια των δύο οικογενειών που εμπλέκονται, καθώς οι Αρχές φοβούνται αντίποινα και περαιτέρω κλιμάκωση της έντασης.
Ισχυρές δυνάμεις της Ελληνική Αστυνομία έχουν πάρει καίριες θέσεις στη Μακρυνεία, μετά τη δολοφονία του 51χρονου προέδρου της κοινότητας Λιθοβουνίου, Κώστας Αλεξανδρής. Η παρουσία τους κρίνεται απαραίτητη, καθώς στην περιοχή επικρατεί αναβρασμός και φόβος για εκδικητικές κινήσεις.
Στο μικροσκόπιο προσωπικό και ερωτικό κίνητρο
Την ίδια ώρα, οι έρευνες των Αρχών στρέφονται ξεκάθαρα προς ένα προσωπικό, πιθανότατα ερωτικό κίνητρο. Από τις καταθέσεις και τα μέχρι στιγμής στοιχεία προκύπτει ότι ο 44χρονος καθ’ ομολογίαν δράστης φέρεται να είχε σοβαρές προσωπικές διαφορές με το θύμα, οι οποίες συνδέονται με γυναίκα από το στενό τους περιβάλλον.
Οι αστυνομικοί εμφανίζονται ιδιαίτερα επιφυλακτικοί απέναντι στους ισχυρισμούς του δράστη, ο οποίος επιχειρεί να παρουσιάσει την πράξη του ως αποτέλεσμα φόβου και αυτοάμυνας, χωρίς όμως να πείθει.
Το χρονικό που οδήγησε στο φονικό
Όπως μετέδωσε ο αστυνομικός συντάκτης Κώστας Παπαδόπουλος, όλα φαίνεται πως ξεκίνησαν γύρω στις 09:00 το πρωί στο καφενείο του χωριού. Το θύμα έπινε τον καφέ του όταν είδε τον δράστη να περνά με το αυτοκίνητό του. Λίγο αργότερα, σύμφωνα με μαρτυρίες, μπήκε στο όχημά του και άρχισε να τον ακολουθεί.
Στο σημείο όπου εκτυλίχθηκε το φονικό, ο 44χρονος αντιλήφθηκε ότι τον ακολουθούν, έκανε αναστροφή και, σύμφωνα με πληροφορίες, κατέβηκε από το όχημά του, βγάζοντας καραμπίνα. Άρχισε να πυροβολεί το αυτοκίνητο του 51χρονου, τραυματίζοντάς τον θανάσιμα. Το όχημα διέγραψε ανεξέλεγκτη πορεία περίπου 70 μέτρων και κατέληξε σε χωράφι.
Στο σημείο βρισκόταν γυναίκα που πήγαινε να ταΐσει τις κότες της. Εκείνη ήταν που ειδοποίησε πρώτη την Αστυνομία, πιστεύοντας αρχικά πως επρόκειτο για τροχαίο, καθώς δεν είχε αντιληφθεί τους πυροβολισμούς.
«Εγώ τον σκότωσα, ελάτε να με πάρετε»
Λίγα λεπτά αργότερα, ο δράστης τηλεφώνησε μόνος του στις Αρχές για να παραδοθεί. «Εγώ τον σκότωσα, ελάτε να με πάρετε, είμαι στο σπίτι μου», φέρεται να είπε στους αστυνομικούς. Στην κατάθεσή του υποστήριξε ακόμη: «Τον πρόλαβα. Αν δεν το έκανα εγώ, θα το έκανε εκείνος».
Στο αυτοκίνητο του θύματος βρέθηκε επίσης καραμπίνα, η οποία θα εξεταστεί στα εγκληματολογικά εργαστήρια, ώστε να διαπιστωθεί αν υπήρξε ανταλλαγή πυρών.
«Καλά παιδιά και οι δύο», λέει το χωριό
Η τοπική κοινωνία παραμένει σοκαρισμένη. Κάτοικοι μιλούν για δύο ανθρώπους που μέχρι πρότινος είχαν καλές σχέσεις. «Συγκλονιστήκαμε, όλο το χωριό. Τους γνωρίζαμε, καλά παιδιά ήταν και οι δύο», ανέφερε κάτοικος.
Άλλος κάτοικος στάθηκε στο ερωτικό υπόβαθρο της υπόθεσης: «Εδώ και έναν χρόνο υπήρχε ιστορία με τη γυναίκα. Μετά τα βρήκαν, αλλά οι εντάσεις δεν έσβησαν ποτέ. Έλεγαν να μην φτάσουν στα άκρα».
Συγγενής του θύματος είπε εμφανώς ταραγμένος: «Τους γνώριζα και τους δύο. Έκαναν παρέα, όπως όλοι στο χωριό. Από το τηλέφωνο το έμαθα και ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω».
Έρευνες σε πλήρη εξέλιξη
Η Αστυνομία συνεχίζει να λαμβάνει καταθέσεις από συγγενείς, φίλους και κατοίκους της περιοχής, προσπαθώντας να φωτίσει κάθε πτυχή της υπόθεσης. Το ενδεχόμενο εγκλήματος πάθους παραμένει ανοιχτό, ενώ η περιοχή θα παραμείνει φρουρούμενη όσο κρίνεται απαραίτητο.
