Λίγο μετά τις 13:00 προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκη το αεροσκάφος του ΕΚΑΒ, μεταφέροντας τους δύο τραυματίες οπαδούς του ΠΑΟΚ που είχαν τραυματιστεί στο πολύνεκρο τροχαίο δυστύχημα στη Ρουμανία.
Η άφιξή τους σηματοδοτεί το τέλος μιας δύσκολης και φορτισμένης διαδρομής, μετά την τραγωδία που στοίχισε τη ζωή σε επτά φιλάθλους της ομάδας, βυθίζοντας στο πένθος ολόκληρη την οπαδική οικογένεια του ΠΑΟΚ.
Στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» οι δύο τραυματίες.Οι δύο νεαροί, ηλικίας 20 και 28 ετών, μεταφέρονται με ασθενοφόρα στο Γενικό Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, όπου θα υποβληθούν σε εκτενή ιατρικό έλεγχο. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, θα οδηγηθούν αρχικά στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών, προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες εξετάσεις.
Σε πρώτο στάδιο θα παραμείνουν στη μονάδα βραχείας νοσηλείας, έως ότου οι γιατροί αποφασίσουν για την εισαγωγή τους στις αντίστοιχες κλινικές και την περαιτέρω πορεία της αποκατάστασής τους.
Παραμένει στη Ρουμανία ο τρίτος τραυματίας
Την ίδια ώρα, ο τρίτος τραυματίας της παρέας εξακολουθεί να νοσηλεύεται στη Ρουμανία. Οι θεράποντες γιατροί έκριναν αναγκαίο να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, η οποία πραγματοποιήθηκε χθες, με αποτέλεσμα να μην είναι ακόμη δυνατός ο επαναπατρισμός του.
Η κατάστασή του παρακολουθείται στενά, ενώ η επιστροφή του στην Ελλάδα θα εξεταστεί εκ νέου μόλις το επιτρέψουν οι ιατρικές εκτιμήσεις.
Η ασφαλής άφιξη των δύο τραυματιών στη Θεσσαλονίκη φέρνει μια μικρή ανακούφιση μετά τη φονική τραγωδία στη Ρουμανία. Η σκέψη, ωστόσο, παραμένει στους επτά νεκρούς και στις οικογένειές τους, καθώς και στον τρίτο τραυματία που συνεχίζει τη μάχη του μακριά από την πατρίδα.
