Βουβός πόνος, σιωπή και δάκρυα σκέπασαν το αεροδρόμιο της Τιμισοάρα, εκεί όπου γράφτηκε η πιο σπαρακτική σελίδα της τραγωδίας που στοίχισε τη ζωή σε επτά νέους ανθρώπους, φιλάθλους του ΠΑΟΚ.
Λίγο πριν τα φέρετρα επιβιβαστούν στο C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας για τον επαναπατρισμό τους, τελέστηκε τρισάγιο σε ένα κλίμα βαθιάς συγκίνησης, με την Ελλάδα να παραμένει καθηλωμένη στο πένθος.
Τρισάγιο και τελευταίος αποχαιρετισμός στη Ρουμανία.Σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του αεροδρομίου της Τιμισοάρα, τελέστηκε τρισάγιο για τις ψυχές των επτά αδικοχαμένων οπαδών του ΠΑΟΚ. Τα φέρετρα είχαν τοποθετηθεί σε σειρά, με τα ονόματα και τις ηλικίες των θυμάτων γραμμένα επάνω, υπενθυμίζοντας τη σκληρή αλήθεια: επτά ζωές, όλες μεταξύ 20 και 30 ετών, κόπηκαν βίαια στον «δρόμο του θανάτου».
Ο Μητροπολίτης Ιωάννης, εμφανώς συγκινημένος, φώναξε έναν προς έναν τα ονόματα των θυμάτων και απηύθυνε μήνυμα και στη ρουμανική γλώσσα. Στο τέλος της τελετής, άφησε ένα λευκό τριαντάφυλλο σε κάθε φέρετρο.
Ο πατέρας Συμεών, που έψαλε στο τρισάγιο, δήλωσε πως το μήνυμα του Μητροπολίτη ήταν βαθιά ανθρώπινο:
«Ευχηθήκαμε για τη σωτηρία των ψυχών τους και είπαμε πως αυτός δεν είναι ο αποχαιρετισμός, αλλά μια συνάντηση που θα γίνει στις πύλες του ουρανού».
Στην Ελλάδα οι τραυματίες – Ένας παραμένει στη Ρουμανία
Την ίδια ώρα, στη Θεσσαλονίκη, το αεροσκάφος του ΕΚΑΒ προσγειώθηκε λίγο μετά τις 13:00 το μεσημέρι της Πέμπτης (29/1), μεταφέροντας τους δύο τραυματίες οπαδούς του ΠΑΟΚ. Οι νεαροί, 20 και 28 ετών, διακομίστηκαν άμεσα στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου», όπου υποβάλλονται σε εξετάσεις και παραμένουν υπό στενή ιατρική παρακολούθηση.
Στη Ρουμανία εξακολουθεί να νοσηλεύεται ο τρίτος τραυματίας, ο οποίος κρίθηκε αδύνατο να ταξιδέψει. Οι γιατροί προχώρησαν σε εσπευσμένο χειρουργείο, καθώς παρουσίασε οίδημα στον αυχένα, με την κατάστασή του να χαρακτηρίζεται σοβαρή αλλά ελεγχόμενη.
Επαναπατρισμός με C-130 και πένθος σε όλη τη χώρα
Οι σοροί των επτά φιλάθλων επιβιβάστηκαν στο C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας, το οποίο απογειώθηκε από την Τιμισοάρα με προορισμό το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης. Ο επαναπατρισμός τους σηματοδοτεί το πιο οδυνηρό κεφάλαιο μιας τραγωδίας που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο.
Η Θεσσαλονίκη, αλλά και η Αλεξάνδρεια Ημαθίας, από όπου κατάγονταν αρκετά από τα θύματα, θρηνούν μαζί με τις οικογένειες. Επτά νέοι άνθρωποι, ενωμένοι από την αγάπη τους για τον ΠΑΟΚ, ξεκίνησαν για ένα ταξίδι χαράς και δεν γύρισαν ποτέ.
Η Ελλάδα τους περιμένει τώρα για το τελευταίο αντίο. Και μαζί της, μια ολόκληρη κοινωνία που αναζητά απαντήσεις, παρηγοριά και δικαιοσύνη.
