Σε κινητοποίηση προχωρούν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο, διεκδικώντας την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Η ΑΔΕΔΥ ανακοίνωσε στάση εργασίας για την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου, στέλνοντας σαφές μήνυμα προς την κυβέρνηση για τα μισθολογικά αιτήματα των δημοσίων υπαλλήλων.
Η κινητοποίηση αφορά το λεκανοπέδιο της Αττικής και συνοδεύεται από συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πορεία, με βασικό αίτημα την επαναχορήγηση των δώρων και ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς.
Στάση εργασίας από 12:00 έως 15:00
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ, η στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί από τις 12:00 το μεσημέρι έως τις 15:00, καλύπτοντας τους εργαζόμενους και τις εργαζόμενες του δημόσιου τομέα στην Αττική. Η Ομοσπονδία καλεί σε μαζική συμμετοχή, επισημαίνοντας ότι το ζήτημα των μισθών παραμένει ανοιχτό και πιεστικό, σε μια περίοδο αυξημένου κόστους ζωής.
Συγκέντρωση στο ΣτΕ και πορεία στο Υπουργείο Οικονομικών
Παράλληλα με τη στάση εργασίας, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στις 12:30 μ.μ. στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει πορεία προς το Υπουργείο Οικονομικών. Η επιλογή των συγκεκριμένων σημείων δεν είναι τυχαία, καθώς συνδέεται τόσο με τις θεσμικές αποφάσεις όσο και με την οικονομική πολιτική που επηρεάζει άμεσα τους μισθούς στο Δημόσιο.
«Επαναχορήγηση δώρων και πραγματικές αυξήσεις»
Στην ανακοίνωσή της, η ΑΔΕΔΥ ξεκαθαρίζει ότι βασικά αιτήματα των εργαζομένων είναι η επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, που καταργήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και η χορήγηση πραγματικών αυξήσεων στους τρέχοντες μισθούς, ώστε να αντιμετωπιστεί η διαρκής απώλεια αγοραστικής δύναμης.
Η Ομοσπονδία τονίζει ότι οι κινητοποιήσεις αποτελούν αναγκαίο βήμα για να επανέλθουν στο προσκήνιο τα μισθολογικά αιτήματα των δημοσίων υπαλλήλων και να υπάρξουν συγκεκριμένες πολιτικές απαντήσεις.
