Χωρίς ταξί για 2η μέρα: Παραμένουν τα χειρόφρενα και σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

4
Φεβρουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Χωρίς ταξί θα κινηθούν και σήμερα, Τετάρτη, η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, καθώς οι οδηγοί συνεχίζουν την απεργιακή κινητοποίηση που έχουν κηρύξει τα σωματεία τους. Τα ταξί τραβούν χειρόφρενο όλη την ημέρα, με τους αυτοκινητιστές να διαμηνύουν πως ο αγώνας τους δεν σταματά εδώ και να προειδοποιούν ακόμη και με απεργία διαρκείας, εφόσον το σχετικό νομοσχέδιο προχωρήσει προς ψήφιση.

Απεργία στα ταξί σήμερα και αύριο: Μέχρι τι ώρα δεν κυκλοφορούν | LiFO

Γιατί συνεχίζεται η απεργία των ταξί

Κεντρικό αίτημα των οδηγών παραμένει η απόσυρση του σχεδίου που προβλέπει υποχρεωτική μετάβαση των ταξί στην ηλεκτροκίνηση.

Οι αυτοκινητιστές ζητούν να μην τεθεί ως δεσμευτικό όριο το 2026, υποστηρίζοντας ότι το μέτρο είναι οικονομικά ασφυκτικό για μεγάλο μέρος του κλάδου.

Παράλληλα, διεκδικούν να επιτραπεί η είσοδος των έμφορτων ταξί στις λεωφορειολωρίδες, επισημαίνοντας ότι πρόκειται για ρύθμιση που θα βελτιώσει τόσο τη μετακίνηση των επιβατών όσο και τη συνολική κυκλοφορία στις πόλεις.

Στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων, οδηγοί ταξί πραγματοποίησαν πορεία από τα γραφεία του ΣΑΤΑ προς το Μέγαρο Μαξίμου, επιδιώκοντας να μεταφέρουν τα αιτήματά τους απευθείας στην κυβέρνηση και να καταστήσουν σαφές ότι δεν προτίθενται να υποχωρήσουν χωρίς ουσιαστικές δεσμεύσεις.

Οι επαφές στο Μαξίμου και οι δηλώσεις Λυμπερόπουλου

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, αναφέρθηκε στις επαφές που έγιναν στο Μέγαρο Μαξίμου, σημειώνοντας: «μας άκουσε ο κ. Νέζης που είναι διευθυντής του πρωθυπουργού. Θα μεταφέρει όπως ακριβώς τα είπαμε. Κατανοεί πολλά από τα προβλήματα. Είναι θετικά τα δείγματα».

Κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης προέκυψε και αναπάντεχη συνάντηση με τον υπουργό Δικαιοσύνης, Γιώργος Φλωρίδης. Εκεί τέθηκε το ζήτημα του πιστοποιητικού ποινικού μητρώου δικαστικής χρήσης, το οποίο απαιτείται για την έκδοση άδειας οδηγού ταξί. Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος ανέφερε χαρακτηριστικά: «είχαμε ένα ευχάριστο που αφορά το κοινωνικό. Τυχαία συναντήθηκα με τον κ. Φλωρίδη, ανταλλάξαμε τηλέφωνο και μου είπε ότι αυτό είναι άδικο. Θα τον πάρω τηλέφωνο για να γίνει σωστό το ποινικό μητρώο».


Χωρίς ταξί και στη Θεσσαλονίκη – Πορεία προς το ΥΜΑΘ

Την ίδια ώρα, χωρίς ταξί παραμένει και η Θεσσαλονίκη. Οι οδηγοί στη συμπρωτεύουσα συμμετέχουν σε 24ωρη απεργία, όπως ανακοίνωσε το σωματείο ιδιοκτητών επιβατηγών αυτοκινήτων ταξί «Ο Ερμής». Στο πλαίσιο της κινητοποίησης, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση και στη συνέχεια πορεία των ταξί προς το Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, με στόχο να ασκηθεί πίεση και σε πολιτικό επίπεδο.

Ο πρόεδρος του συνδικάτου ξεκαθαρίζει ότι η απεργία συνεχίζεται και πως οι οδηγοί είναι αποφασισμένοι να κλιμακώσουν, εφόσον δεν υπάρξουν ουσιαστικές αλλαγές. Το μήνυμα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι κοινό: ο κλάδος των ταξί δηλώνει παρών και έτοιμος για παρατεταμένο αγώνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Τάκης Γκώνιας: Πέθανε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και προπονητής σε ηλικία 54 ετών

Ο παλαίμαχος διεθνής ποδοσφαιριστής και προπονητής Τάκης Γκώνιας έφυγε…

C Nest Accelerator: Το σύγχρονο «οικοσύστημα» που μετατρέπει την καινοτομία σε βιώσιμη επιχείρηση στην Κρήτη

Το τοπίο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας ωριμάζει με ταχείς ρυθμούς,…

Ηλεκτρική επανάσταση στην ΕΕ: Ένα στα πέντε νέα οχήματα είναι αμιγώς ηλεκτρικό – Ποιες χώρες κάνουν πρωταθλητισμό

Ισχυρή ανθεκτικότητα και ξεκάθαρη στροφή προς την πράσινη κινητικότητα…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ