Ανοικτό παραμένει το ενδεχόμενο να επιστρέψει σήμερα, Τρίτη 4 Φεβρουαρίου, στην Ελλάδα ο τρίτος τραυματίας από το πολύνεκρο τροχαίο που σημειώθηκε στην Τιμισοάρα, κατά τη διάρκεια μετακίνησης οπαδών του ΠΑΟΚ.
Πρόκειται για τον τελευταίο από τους τραυματίες που νοσηλεύεται ακόμη στη Ρουμανία, με τις διαδικασίες για την επιστροφή του να βρίσκονται σε κρίσιμη φάση.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από την ελληνική πρεσβεία, η κατάσταση της υγείας του τραυματία χαρακτηρίζεται σταθερή. Οι θεράποντες ιατροί εκτιμούν ότι, εφόσον δεν υπάρξει επιδείνωση, εντός της ημέρας μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία για την αεροδιακομιδή του στην Θεσσαλονίκη. Η απόφαση θα ληφθεί με αυστηρά ιατρικά κριτήρια, καθώς προτεραιότητα αποτελεί η ασφάλεια της μεταφοράς.
Διασωληνωμένος και πολυτραυματίας – Τι λένε οι γιατροί
Ο τραυματίας παραμένει διασωληνωμένος, με τους γιατρούς να κρίνουν ότι η μεταφορά του θα πρέπει να γίνει υπό αυτές τις συνθήκες, ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε επιπλέον καταπόνηση. Ήδη έχει υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στην Τιμισοάρα, με στόχο τη σταθεροποίηση των σπονδύλων και την αφαίρεση οιδήματος, ενώ συνεχίζεται η στενή παρακολούθηση της κατάστασής του.
Στην τελική ευθεία η επιστροφή στην Ελλάδα
Οι αρμόδιες Αρχές βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία τόσο με το ιατρικό προσωπικό στη Ρουμανία όσο και με τις ελληνικές υπηρεσίες, προκειμένου να ολοκληρωθούν εγκαίρως όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες. Εφόσον δοθεί το «πράσινο φως», η επιστροφή του τρίτου τραυματία θα σημάνει την ολοκλήρωση ενός δύσκολου και πολυήμερου κύκλου διαχείρισης των συνεπειών του τραγικού τροχαίου, με την αγωνία πλέον να επικεντρώνεται στην πορεία της ανάρρωσής του στην Ελλάδα.
