«Τα μπλόκα θα ξαναστηθούν, αν δεν λυθούν τα προβλήματα»: Ολονύχτια παραμονή αγροτών με τα τρακτέρ μπροστά από τη Βουλή

14
Φεβρουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με τα τρακτέρ παρατεταγμένα απέναντι από τη Βουλή και εκατοντάδες αγροτοκτηνοτρόφους να δηλώνουν ότι δεν κάνουν πίσω, το Σύνταγμα πέρασε τη νύχτα σε ρυθμούς κινητοποίησης, μετά το μεγάλο συλλαλητήριο που ολοκληρώθηκε το βράδυ της Παρασκευής.



Οι αγρότες αποφάσισαν να παραμείνουν στην πλατεία μέχρι σήμερα το μεσημέρι, 14 Φεβρουαρίου, κρατώντας τα αγροτικά τους οχήματα και τα τρακτέρ σε μια μακρά γραμμή που ξεκινά από την είσοδο του Εθνικού Κήπου και φτάνει μέχρι το άλλο άκρο του οικοδομικού τετραγώνου της Βουλής. Το κέντρο της Αθήνας μετατράπηκε σε σημείο αναφοράς για τον αγροτικό κόσμο από κάθε γωνιά της χώρας.

Αγρότες από 58 μπλόκα σε όλη τη χώρα

Στην κινητοποίηση συμμετείχαν εκπρόσωποι από περίπου 58 μπλόκα, από τον Έβρο έως την Κρήτη. Αγρότες κάθε ηλικίας έδωσαν το παρών, ενώ αρκετοί έφτασαν στην Αθήνα μαζί με τις οικογένειές τους, θέλοντας να ενισχύσουν το κοινό τους αίτημα για αλλαγή πολιτικής.

Στο πλευρό τους στάθηκαν κτηνοτρόφοι, μελισσοκόμοι και αλιείς, που μετακινήθηκαν με πούλμαν από τα σημεία των μπλόκων σε όλη την Ελλάδα. Η εικόνα της πλατείας έδειχνε έναν ευρύ αγροτικό συνασπισμό, με κεντρικό μήνυμα τη συνέχιση του αγώνα.

Ιδιαίτερα έντονη ήταν η παρουσία της Αστυνομίας περιμετρικά της Βουλής. Δυνάμεις των ΜΑΤ αναπτύχθηκαν μπροστά από τα φυλάκια των Ευζώνων στον Άγνωστο Στρατιώτη, ωστόσο η κινητοποίηση ολοκληρώθηκε χωρίς επεισόδια.

Διανυκτερεύουν στο Σύνταγμα με τα τρακτέρ οι αγρότες - Τα μηνύματα που  έστειλαν στην κυβέρνηση (Εικόνες, Βίντεο)

Ολονυχτία αγροτών μπροστά στη Βουλή: Δεν είμαστε εδώ μόνο για τον εαυτό μας  - Τους έφεραν τρόφιμα παραγωγοί λαϊκών αγορών - Fimotro

Βασιλόπιτα και μηνύματα συνέχισης του αγώνα

Λίγο μετά τις 20:30, με την ολοκλήρωση των χαιρετισμών και των τοποθετήσεων των εκπροσώπων από όλη τη χώρα, η Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων έκοψε βασιλόπιτα στην εξέδρα που έχει στηθεί στην πάνω πλευρά της Πλατείας Συντάγματος, δίνοντας έναν συμβολικό τόνο ενότητας στη συγκέντρωση.

Από το βήμα του συλλαλητηρίου, ο πρόεδρος της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Καρδίτσας, Κώστας Τζέλλας, έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα προς την κυβέρνηση.

«Τα μπλόκα θα ξαναστηθούν, αν δεν λυθούν τα προβλήματα» δήλωσε χαρακτηριστικά, ενώ τόνισε: «Η κυβέρνηση θα μας έχει πάντα μπροστά της όσο η δεν αλλάζει πολιτική, δεν εφαρμόζει μια πολιτική που θα είναι η ύπαιθρος ζωντανή, μια πολιτική που δεν θα επιτρέπει μπροστά στο κέρδος των λίγων να μην μπορούμε να ζήσουμε».

Συνεχίζοντας, υπογράμμισε: «Μια πολιτική που μας πνίγει που μας σκοτώνει».

Ο ίδιος ξεκαθάρισε ότι ο αγώνας δεν σταματά στο συλλαλητήριο της Αθήνας. «Τον αγώνα θα τον συνεχίσουμε, και με το συλλαλητήριο σήμερα, που σίγουρα στέλνει το μήνυμα, αλλά και με άλλες κλιμακώσεις, και να είναι σίγουρη και η κυβέρνηση πως τα μπλόκα θα ξαναστηθούν και μπορεί να κρατήσουν παραπάνω από 52 μέρες, εαν δεν λυθούν τα προβλήματά μας δεν υποχωρούμε! Είτε με τα πόδια, είτε με τα τρακτέρ, όλοι μαζί με τη δική σας βοήθεια. Γιατί τον αγώνα τον δικό μας τον κάνατε δικό σας, και σας ευχαριστούμε. Και θα συνεχίσουμε όλοι μαζί να αγωνιστούμε, για μια κοινωνία όπου ο άνθρωπος θα είναι πάνω από το κέρδος. Τη δύναμη την έχει ο λαός και όχι οι λίγοι, Ο αγώνας θα συνεχιστεί και να είμαστε σίγουροι όλοι ότι στο τέλος θα κερδίσουμε».

Η ολονύχτια παρουσία των αγροτών στο Σύνταγμα σφραγίζει μια ακόμη φάση πίεσης προς την κυβέρνηση, με τους ίδιους να δηλώνουν αποφασισμένοι να επιστρέψουν στα μπλόκα, αν δεν δουν άμεσες λύσεις στα αιτήματά τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Θρήνος στο βόλεϊ: Πέθανε ο Ντανιέλ Καστελάνι ο θρύλος της Αργεντινής και πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού

Το παγκόσμιο βόλεϊ και ο αθλητισμός της Αργεντινής θρηνούν…

Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ