Χωρίς ταξί μένει η Αττική για τρεις ημέρες, καθώς από σήμερα Τρίτη 17 Φεβρουαρίου στις 06:00 οι οδηγοί τραβούν «χειρόφρενο», αντιδρώντας σε διατάξεις του νέου νομοσχεδίου και ζητήματα που αφορούν το μέλλον του κλάδου. Στην υπόλοιπη χώρα η απεργία θα διαρκέσει δύο ημέρες.
Το ΣΑΤΑ ανακοίνωσε τριήμερη απεργία στην Αττική από την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου έως και την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου.
Παράλληλα, πανελλαδική απεργία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου και την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου.
Οι οδηγοί προειδοποιούν και με απεργία διαρκείας, από τη συζήτηση του ερανιστικού νομοσχεδίου στις επιτροπές της Βουλής μέχρι και την ψήφισή του στην Ολομέλεια, εφόσον όπως τονίζουν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.
Τα βασικά αιτήματα των οδηγών
Το Συνδικάτο θέτει στο επίκεντρο τρία κύρια ζητήματα:
• Παράταση της υποχρεωτικής μετάβασης των ταξί στην ηλεκτροκίνηση
• Άμεση απόσυρση του άρθρου 52 του ερανιστικού νομοσχεδίου, το οποίο –όπως υποστηρίζει– ευνοεί τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό (ΕΙΧ) και πλήττει τον κλάδο των ταξί
• Καθιέρωση ποινικού μητρώου γενικής χρήσης για την έκδοση ή ανανέωση της ειδικής άδειας οδήγησης ταξί
Το ΣΑΤΑ ζητά να μην συμπεριληφθούν στο τελικό κείμενο του νομοσχεδίου οι ρυθμίσεις που, κατά την άποψή του, δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό.
Τι ισχύει για έκτακτα περιστατικά
Για μετακινήσεις που σχετίζονται με έκτακτα περιστατικά υγείας, το Συνδικάτο ενημερώνει ότι οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στα Ραδιοταξί της πόλης ή στη γραμματεία του ΣΑΤΑ στο 210 52 39 524.
Η τριήμερη κινητοποίηση αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τις μετακινήσεις στην Αττική, με το επόμενο διάστημα να κρίνεται καθοριστικό για το αν η αντιπαράθεση θα οδηγηθεί σε κλιμάκωση.
