Με σχέδιο και απόλυτη ψυχραιμία κινήθηκαν άγνωστοι δράστες στην Ελευσίνα, οι οποίοι άνοιξαν τρύπα σε εξωτερικό τοίχο κοσμηματοπωλείου, μπήκαν στο εσωτερικό και έφυγαν με κοσμήματα από το χρηματοκιβώτιο, χωρίς να γίνουν αντιληπτοί.
Η διάρρηξη αποκαλύφθηκε το πρωί της Δευτέρας, όταν ο ιδιοκτήτης έφτασε στο κατάστημα και διαπίστωσε ότι είχε πέσει θύμα ριφιφί, ειδοποιώντας άμεσα την Αστυνομία.
Πώς έδρασαν οι διαρρήκτες.Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, οι δράστες κινήθηκαν οργανωμένα και βάσει σχεδίου, ενώ ο ακριβής χρόνος της διάρρηξης παραμένει άγνωστος.
Αρχικά άνοιξαν τρύπα στον εξωτερικό τοίχο του κτιρίου για να αποκτήσουν πρόσβαση. Στη συνέχεια παραβίασαν τα προστατευτικά μέτρα ασφαλείας, έσπασαν τα κάγκελα και την τζαμαρία και μπήκαν στο εσωτερικό του καταστήματος.
Κατευθύνθηκαν στο εργαστήριο, εντόπισαν το χρηματοκιβώτιο και το άνοιξαν, αφαιρώντας κοσμήματα και τιμαλφή. Η λεία τους, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, φτάνει περίπου τις 5.000 ευρώ.
Τουλάχιστον δύο οι δράστες
Οι Αρχές εκτιμούν ότι στη διάρρηξη συμμετείχαν τουλάχιστον δύο άτομα. Στελέχη της Ασφάλειας συλλέγουν αποτυπώματα και άλλα στοιχεία από το σημείο, ενώ εξετάζουν και υλικό από κάμερες επιτήρησης της ευρύτερης περιοχής.
Το βάρος της έρευνας πέφτει πλέον στον εντοπισμό των δραστών και στην ταυτοποίησή τους, με την ΕΛ.ΑΣ. να εξετάζει κάθε πιθανό σενάριο για τον τρόπο διαφυγής τους.
Η υπόθεση παραμένει ανοιχτή, με τους αστυνομικούς να αναζητούν τα ίχνη των διαρρηκτών που χτύπησαν το κοσμηματοπωλείο με τη μέθοδο του «ριφιφί».
