Νέα σελίδα στις μετακινήσεις προς το λιμάνι του Πειραιά άνοιξε από την περασμένη Τετάρτη, καθώς η στάση «Ακτή Ποσειδώνος» τέθηκε σε πλήρη λειτουργία και αποτελεί πλέον τον νέο τερματικό σταθμό της Γραμμής 7 του Τραμ. Η εξέλιξη αλλάζει ουσιαστικά την πρόσβαση στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, διευκολύνοντας χιλιάδες επιβάτες.
Με τη νέα στάση, το τραμ «δένει» κυριολεκτικά δίπλα στα πλοία, δίνοντας άμεση σύνδεση των νοτίων προαστίων με την καρδιά του Πειραιά.
Η νέα διαδρομή της Γραμμής 7
Η Γραμμή 7 εκτελεί πλέον δρομολόγια στη διαδρομή Ασκληπιείο Βούλας – Ακτή Ποσειδώνος και αντίστροφα. Η επέκταση αυτή επιτρέπει στους επιβάτες να φτάνουν στο λιμάνι χωρίς ενδιάμεσες μετακινήσεις και χωρίς να χρειάζεται να διασχίζουν δρόμους με αποσκευές.
Η σύνδεση των νοτίων προαστίων με την επιβατική κίνηση του Πειραιά αποκτά πλέον άμεσο χαρακτήρα, με το τραμ να εξυπηρετεί τόσο όσους ταξιδεύουν με πλοίο όσο και εργαζόμενους στην ευρύτερη περιοχή.
Τέλος σε ένα χρόνιο πρόβλημα
Σε δηλώσεις του για τη λειτουργία της νέας στάσης, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, υπογράμμισε ότι υλοποιήθηκε η δέσμευση για την άφιξη του τραμ στο λιμάνι. Όπως ανέφερε, η παρέμβαση έδωσε λύση σε μια μακροχρόνια εκκρεμότητα μεταξύ δημόσιων υπηρεσιών, που κρατούσε μια έτοιμη υποδομή ανενεργή.
Σύμφωνα με τον ίδιο, με τη λειτουργία της «Ακτής Ποσειδώνος» τερματίζεται η ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών, οι οποίοι πλέον αποβιβάζονται σχεδόν δίπλα στις πύλες επιβίβασης, χωρίς να χρειάζεται να μεταφέρουν αποσκευές μέσα στην κίνηση του Πειραιά.
Η ένταξη της νέας στάσης ενισχύει τη διασύνδεση των μέσων σταθερής τροχιάς με το λιμάνι και αναβαθμίζει την καθημερινή εμπειρία μετακίνησης, ιδιαίτερα σε περιόδους αυξημένης επιβατικής κίνησης.
