Συναγερμός σήμανε το πρωί στα δικαστήρια της οδού Ευελπίδων, ύστερα από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας, που οδήγησε σε άμεση εκκένωση του χώρου και εκτροπές στην κυκλοφορία.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, άγνωστοι τηλεφώνησαν στις 9:29 στη «Ζούγκλα» και έδωσαν χρονικό περιθώριο 40 λεπτών, προκαλώντας κινητοποίηση των Αρχών.
Εκκένωση και έλεγχοι από το ΤΕΕΜ
Δυνάμεις της Δικαστικής Αστυνομίας, που έχουν την ευθύνη της φύλαξης του συγκροτήματος, απομακρύνουν εργαζόμενους και πολίτες από τα κτίρια, προκειμένου να πραγματοποιηθούν έλεγχοι τόσο στο εσωτερικό όσο και στον περιβάλλοντα χώρο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση των Αρχών:
«Λόγω ελέγχου από κλιμάκιο T.E.E.M. στα δικαστήρια της πρώην Σ.Σ.Ε. στην περιοχή της Κυψέλης, πραγματοποιείται από τις αστυνομικές δυνάμεις εκκένωση του χώρου των δικαστηρίων».
Το κλιμάκιο του ΤΕΕΜ ελέγχει εξονυχιστικά τους χώρους για τυχόν ύποπτα αντικείμενα.
Πού έχει διακοπεί η κυκλοφορία
Σε ισχύ βρίσκονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Λεωφόρο Ευελπίδων.
Η Τροχαία προχωρά σε εκτροπές από το ύψος της οδού Μουστοξύδη έως και τη Λεωφόρο Κ. Τσαλδάρη, και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, με τους οδηγούς να καλούνται να ακολουθούν τις οδηγίες των αστυνομικών.
Η κατάσταση παραμένει σε εξέλιξη, με τις Αρχές να ερευνούν την αξιοπιστία της απειλής, ενώ η εκκένωση συνεχίζεται μέχρι την ολοκλήρωση των ελέγχων.
