«Δεν ήθελαν να μιλήσω..»: Η Καρυστιανού έφυγε από το Σύνταγμα χωρίς να εκφωνήσει την ομιλία της

28
Φεβρουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μια απρόσμενη εξέλιξη σημάδεψε τη συγκέντρωση στο Σύνταγμα για τη συμπλήρωση τριών χρόνων από την τραγωδία στα Τέμπη, καθώς η Μαρία Καρυστιανού αποχώρησε χωρίς να εκφωνήσει την ομιλία  είχε ετοιμάσει.


Η πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Οικογενειών Θυμάτων βρέθηκε κανονικά στο συλλαλητήριο, όμως δεν ανέβηκε ποτέ στο βήμα απέναντι από το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη.

«Ήρθα να μιλήσω για το παιδί μου»

Η κ. Καρυστιανού έφτασε στον χώρο της συγκέντρωσης στις 12:00, την προγραμματισμένη ώρα έναρξης, με πρόθεση – όπως λέει – να πάρει τον λόγο.

Μιλώντας στο Kontra Channel, ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Ήρθα στις 12 η ώρα που ήταν η ώρα της συγκέντρωσης, να μιλήσω και εγώ για το παιδί μου και για όλο τον αγώνα των Τεμπών. Κατάλαβα όμως ένα δίωρο μετά ότι η οργανωτική επιτροπή είχε ήδη διαμορφωμένο πρόγραμμα με τη συμμετοχή ομιλιών συγγενών και εργατικών κέντρων. Αισθάνθηκα ότι δεν ήθελαν να μιλήσω… Αυτό αισθάνθηκα, πέρασαν και δύο ώρες, μου πήρε λίγο χρόνο, όμως ένιωσα ότι δεν υπήρχε αυτή η διάθεση να μιλήσω όποτε και αποχώρησα».

Eurokinissi

Η ίδια πρόσθεσε:
«Οι συγγενείς σε παρόμοιες εκδηλώσεις έπαιρναν τον λόγο και μιλούσαν. Είχα μιλήσει με τον Πάνο Ρούτσι, ήξερε ότι θα κατέβω να μιλήσω. Μίλησα με αρκετούς συγγενείς και γνώριζαν και την πρόθεσή μου. Για κάποιο λόγο όμως υπήρξε άρνηση».

Ένταση με τον Πάνο Ρούτσι

Κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στη συγκέντρωση σημειώθηκε έντονη στιχομυθία ανάμεσα στην κ. Καρυστιανού και τον Πάνο Ρούτσι, μέλος της οργανωτικής επιτροπής. Το περιστατικό καταγράφηκε και σε φωτογραφικά στιγμιότυπα, αποτυπώνοντας τη φορτισμένη ατμόσφαιρα της στιγμής.

[385045] ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΡΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ / EUROKINISSI)

Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΡΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ / EUROKINISSI)

Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΡΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ / EUROKINISSI)

Η πρώην πρόεδρος συμμετείχε κανονικά στη συγκέντρωση, συνομίλησε με πολίτες που βρέθηκαν στο Σύνταγμα, ωστόσο επέλεξε τελικά να αποχωρήσει, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά της για το γεγονός ότι  δεν της δόθηκε ο λόγος.

Η εξέλιξη αυτή προσθέτει ένα ακόμη κεφάλαιο στην ήδη φορτισμένη συζήτηση γύρω από τη μνήμη των θυμάτων των Τεμπών και τον αγώνα των οικογενειών για δικαιοσύνη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ