Στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού για την πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, η Διεύθυνση Αστυνομίας Δυτικής Αττικής πραγματοποίησε το πρωί της Τετάρτης 18 Μαρτίου 2026 ευρείας κλίμακας επιχείρηση σε οικισμούς του Ασπροπύργου και της Μάνδρας. Η συντονισμένη παρέμβαση των αρχών οδήγησε στη σύλληψη εννέα ατόμων και στην αποκάλυψη πληθώρας παρανομιών, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή παρουσία της ΕΛ.ΑΣ. σε περιοχές με αυξημένη παραβατική δραστηριότητα.
Στην επιχείρηση συμμετείχε ισχυρή αστυνομική δύναμη από τη ΔΑΟΕ, την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δυτικής Αττικής, καθώς και ομάδες της ΟΠΚΕ, της ΔΙΑΣ και της Τροχαίας Αττικής. Κατά τη διάρκεια των ελέγχων, οι αστυνομικοί προχώρησαν σε εννέα συλλήψεις για αδικήματα που αφορούν –κατά περίπτωση– κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας, παραβάσεις του νόμου περί όπλων και διατάξεων για την προστασία του περιβάλλοντος. Παράλληλα, εντοπίστηκε και κατασχέθηκε μια κυνηγετική καραμπίνα, καθώς και δύο ζεύγη πινακίδων κυκλοφορίας για τα οποία είχε δηλωθεί κλοπή στο παρελθόν. Σημαντική ήταν και η παρέμβαση κλιμακίου του ΔΕΔΔΗΕ, το οποίο προχώρησε στην αποξήλωση καλωδίου μήκους 300 μέτρων που χρησιμοποιούνταν για παράνομες ρευματοκλοπές.
Ταυτόχρονα, οι έλεγχοι επεκτάθηκαν και στον τομέα της οδικής ασφάλειας, όπου βεβαιώθηκαν συνολικά 22 παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Οι παραβάσεις αφορούσαν κυρίως στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης, μη χρήση προστατευτικού κράνους και ζώνης ασφαλείας, στέλνοντας σαφές μήνυμα για την τήρηση της νομιμότητας στους δρόμους της Δυτικής Αττικής. Οι αρμόδιες αρχές υπογραμμίζουν ότι τέτοιου είδους στοχευμένες επιχειρήσεις θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση, με στόχο την ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών και την αποτελεσματική αντιμετώπιση κάθε μορφής παράνομης δραστηριότητας.
