Μυτιλήνη: «Μπλόκο» του Λιμενικού σε φορτίο-μαμούθ με παράνομα όστρακα. Κατασχέθηκε σχεδόν ένας τόνος.

19
Μάρτιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σε μια σημαντική επιτυχία για την πάταξη της παράνομης αλιείας και τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας προχώρησαν τα στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Μυτιλήνης, εντοπίζοντας και κατάσχοντας σχεδόν ένα τόνο οστράκων στο λιμάνι της πόλης.

Η επιχείρηση, που πραγματοποιήθηκε από το Γραφείο Αλιείας της Λιμενικής Αρχής, αποκάλυψε φορτίο που διακινείτο κατά παράβαση των προβλεπόμενων κανόνων ιχνηλασιμότητας, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια της τροφικής αλυσίδας.

Κατά τη διάρκεια των στοχευμένων ελέγχων, οι λιμενικοί εντόπισαν φορτηγά ψυγεία οχήματα τα οποία μετέφεραν συνολικά 257 κιλά κυδώνια και 640 κιλά χάβαρα. Από τον έλεγχο προέκυψε ότι για τα εν λόγω αλιεύματα δεν τηρούνταν οι ελάχιστες απαιτήσεις της ισχύουσας αλιευτικής νομοθεσίας, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η πιστοποίηση της προέλευσης και της διαδρομής τους. Στο πλαίσιο αυτό, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης προχώρησε στην άμεση κατάσχεση της παράνομης ποσότητας, ενώ παράλληλα κινήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες για την επιβολή των διοικητικών κυρώσεων στους εμπλεκόμενους. Οι αρχές υπενθυμίζουν ότι η τήρηση των κανόνων ιχνηλασιμότητας είναι υψίστης σημασίας, καθώς αποτελεί τη μοναδική εγγύηση για την καταλληλότητα των οστρακοειδών που φτάνουν στο πιάτο του καταναλωτή.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ