Σε μια δραματική παρέμβαση μέσα από το δικαστικό μέγαρο Λάρισας, η Πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου, κατήγγειλε απίθανα έκτροπα και μεθοδεύσεις που παρακωλύουν την απόδοση δικαιοσύνης για το έγκλημα των Τεμπών.
Η παρέμβαση έγινε αργά τη νύχτα, την ώρα που συγγενείς των θυμάτων, ανάμεσά τους η Μαρία Καρυστιανού και ο Πάνος Ρούτσι, υπέβαλλαν μηνύσεις κατά δικαστικών λειτουργών για τη διαχείριση της υπόθεσης.
Η ένταση πυροδοτήθηκε από τη διαδικασία χορήγησης αντιγράφων των βίντεο που είχαν κατασχεθεί, τα οποία σύμφωνα με την κ. Κωνσταντοπούλου βρισκόταν στα χέρια πραγματογνωμόνων για τρία ολόκληρα χρόνια χωρίς να υπάρχει πρόσβαση σε αυτά. Η Πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας περιέγραψε ένα σκηνικό πρωτοφανούς σύγχυσης, υποστηρίζοντας ότι η πρώτη δικαστής που παρήγγειλε τη χορήγηση των αντιγράφων τελικά λιποθύμησε, ενώ μια δεύτερη δικαστής που ανέλαβε στη συνέχεια, εμφανίστηκε μετά από ώρες τρεμάμενη για να ανακαλέσει την αρχική απόφαση.
«Πείτε μας τι κάνατε στη Λάρισα στις 10 Μαρτίου, πείτε γιατί λιποθύμησε η δικαστικός και πώς και δεν βγάλατε καμία ανακοίνωση γι’ αυτό;»
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου έκανε λόγο για σαφή κατάχρηση εξουσίας και τόνισε ότι οι συγκεκριμένοι δικαστικοί λειτουργοί θα έπρεπε να ντρέπονται για τη στάση τους απέναντι στους χαροκαμένους γονείς. Παράλληλα, απάντησε με σφοδρότητα στην ανακοίνωση της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, η οποία είχε κάνει λόγο για ανεύθυνες δηλώσεις πολιτικών με δόλιες σκοπιμότητες. Η ίδια κάλεσε τον πρόεδρο της Ένωσης να δώσει δημόσιες εξηγήσεις για τα γεγονότα της Λάρισας, αναρωτώμενη γιατί δεν υπήρξε καμία επίσημη ανακοίνωση για το περιστατικό της λιποθυμίας της δικαστικού.
Η κ. Κωνσταντοπούλου έκλεισε την παρέμβασή της υπογραμμίζοντας ότι η ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλονται οι συγγενείς των θυμάτων μέσα στα δικαστήρια είναι απαράδεκτη. Σημείωσε δε ότι η μάχη για την αποκάλυψη της αλήθειας θα συνεχιστεί με αμείωτη ένταση, παρά τις προσπάθειες στοχοποίησης όσων εμπλέκονται στη δίκη και ζητούν δικαίωση για τους 57 νεκρούς.
