Κατά την επίσκεψή του στο εργοτάξιο του λιμένα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της επένδυσης, η οποία θα επιτρέψει στη Θεσσαλονίκη να συναγωνιστεί τα μεγάλα λιμάνια της ευρύτερης περιοχής. Η ολοκλήρωση του 6ου προβλήτα σε τρία χρόνια θα αυξήσει κατακόρυφα τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, από τις 500.000 που είναι σήμερα στο 1,5 εκατομμύριο. ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Γιάννης Τσάρας, ενημέρωσε τον πρωθυπουργό πως πρόκειται για το μεγαλύτερο ιδιωτικό έργο στην πόλη, το οποίο θα συνοδευτεί από σύγχρονες υποδομές οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης.
Ο πρωθυπουργός τόνισε πως η Ελλάδα αξιοποιεί πλήρως τη γεωγραφική της θέση, μετατρέποντας το λιμάνι στη φυσική πύλη εισόδου της δυτικής πλευράς της πόλης. παρά τις καθυστερήσεις του παρελθόντος, το έργο προχωρά πλέον με δυναμικούς ρυθμούς, με στόχο η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει τη διεθνή εμβέλεια που της αξίζει. η επένδυση αυτή δεν αφορά μόνο τις λιμενικές υποδομές, αλλά και τη δημιουργία μιας νέας αναπτυξιακής ζώνης που θα φέρει θέσεις εργασίας και θα ενισχύσει την τοπική οικονομία της Βόρειας Ελλάδας.
Το όραμα για το λιμάνι περιλαμβάνει τη μετατροπή του σε έναν πλήρη διαμετακομιστικό κόμβο που θα λειτουργεί συνδυαστικά με το σιδηροδρομικό δίκτυο. ο κ. Μητσοτάκης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πρόοδο των εργασιών, σημειώνοντας πως όταν παραδοθεί ο προβλήτας, όλες οι υποδομές προσβασιμότητας θα πρέπει να είναι έτοιμες και λειτουργικές, ώστε να εξυπηρετούν απρόσκοπτα τη νέα αυξημένη κίνηση εμπορευμάτων προς την ενδοχώρα και το εξωτερικό.
