Ανέβηκαν οι τόνοι σήμερα στη δίκη για τα Τέμπη με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου να φωνάζει και να βάλλει κατά της προέδρου του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Λάρισας. Αφορμή στάθηκαν τα «χαμένα» βίντεο της εμπορικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη.
Η πρόεδρος του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Λάρισας όπου εκδικάζεται η υπόθεση είπε: «Έχω δεχτεί πολλές πολλές προσβολές. Θα δηλώσω αποχή» και αποχώρησε από την έδρα διευκρινίζοντας ωστόσο πως ισχύει η απόφασή της για την εν μέρει χορήγηση αντιγράφων.
Είχαν προηγηθεί έντονες διαμαρτυρίες από την Ζωή Κωνσταντοπούλου και καταγγελίες σχετικά με συνεννοήσεις με την Διευθύνουσα το Πρωτοδικείο με την πρόεδρο να απαντά πως οι ισχυρισμοί «στερούνται βασιμότητας» επισημαίνοντας πως η καθυστέρηση μέχρι να επανέλθουν στην έδρα οφείλονταν σε «διαδικαστικό ζήτημα».
H εισαγγελέας της έδρας ανέφερε «δεν μπορούμε να ερχόμαστε ακόμα εδώ και να ασχολούμαστε με το τεχνικό ζήτημα το πως θα πάρουμε αντίγραφα».
