Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του θανάτου της 19χρονης στην Κεφαλονιά, καθώς οι αστυνομικές αρχές προχώρησαν στη σύλληψη τριών νεαρών ανδρών, ηλικίας 22, 23 και 26 ετών. Η υπόθεση, που αρχικά φαινόταν ως αιφνίδιος θάνατος σε δημόσιο χώρο, παίρνει νέα τροπή μετά την αποκάλυψη ότι η κοπέλα κατέρρευσε αρχικά σε δωμάτιο ξενοδοχείου και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στην κεντρική πλατεία του Αργοστολίου.
Οι τρεις συλληφθέντες παρουσιάστηκαν αυτοβούλως στην αστυνομία μαζί με τους δικηγόρους τους, ενώ σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για το αδίκημα της έκθεσης σε κίνδυνο.
Τι κατέγραψαν οι κάμερες ασφαλείας
Το βιντεοληπτικό υλικό από την περιοχή αποδείχθηκε καθοριστικό για τις έρευνες. Σύμφωνα με πληροφορίες:
-
Η μεταφορά: Οι κάμερες κατέγραψαν έναν από τους νεαρούς να μεταφέρει την ημιλιπόθυμη 19χρονη, ενώ οι άλλοι δύο τον ακολουθούσαν.
-
Το σημείο εγκατάλειψης: Η κοπέλα αφέθηκε στην πλατεία, όπου και εντοπίστηκε από το πλήρωμα του ΕΚΑΒ, πριν αφήσει την τελευταία της πνοή στο νοσοκομείο.
Παρόλο που στο σώμα της δεν υπάρχουν ορατά τραύματα, η ιατροδικαστική εξέταση παραμένει το πιο κρίσιμο στοιχείο για να διαπιστωθεί αν η καθυστέρηση στην παροχή ιατρικής βοήθειας ή άλλοι παράγοντες οδήγησαν στο μοιραίο.
Θρήνος στο Αργοστόλι: «Άδικη φυγή»
Η είδηση έχει βυθίσει στο πένθος το νησί, με τον Δήμαρχο Αργοστολίου, Θεόφιλο Μιχαλάτο, να προβαίνει σε μια συγκινητική δήλωση. Η μητέρα της άτυχης κοπέλας είναι στέλεχος των υπηρεσιών του Δήμου, με τον κ. Μιχαλάτο να εκφράζει την ανείπωτη οδύνη του για την απώλεια ενός παιδιού που είχε όλη τη ζωή μπροστά του, προσφέροντας την πλήρη συμπαράστασή του στην οικογένεια.
