Ένα γραπτό μήνυμα που εντοπίστηκε στα κατασχεμένα κινητά τηλέφωνα των συλληφθέντων φαίνεται να αποτελεί το «κλειδί» που ξεκλειδώνει τις ευθύνες τους, αποκαλύπτοντας ότι η άτυχη κοπέλα αφέθηκε αβοήθητη την ώρα που η ζωή της κρεμόταν από μια κλωστή.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το αστυνομικό ρεπορτάζ, το μήνυμα που στάλθηκε μεταξύ των εμπλεκομένων ανέφερε χαρακτηριστικά: «Την έχουμε παρατήσει μόνη της». Η φράση αυτή, που εστάλη ενώ η 19χρονη βρισκόταν σε κρίσιμη κατάσταση, επιβεβαιώνει τις υποψίες της Ασφάλειας ότι υπήρξε εγκληματική αδιαφορία και πλήρης εγκατάλειψη του θύματος. Οι αρχές εκτιμούν ότι οι τρεις συλληφθέντες, φοβούμενοι τις νομικές συνέπειες λόγω της χρήσης ουσιών στον χώρο, επέλεξαν να μην καλέσουν εγκαίρως το ΕΚΑΒ, χάνοντας πολύτιμο χρόνο που θα μπορούσε να είχε σώσει τη ζωή της νεαρής κοπέλας.
Η δικαστική έρευνα πλέον στρέφεται στην απόδοση κατηγοριών για έκθεση σε κίνδυνο που οδήγησε σε θάνατο, ενώ αναμένονται τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων που θα προσδιορίσουν το ακριβές μείγμα ουσιών που προκάλεσε την ανακοπή. Οι συλληφθέντες, που αναμένεται να οδηγηθούν στον ανακριτή, τηρούν αρνητική στάση, ωστόσο τα ψηφιακά ίχνη που άφησαν πίσω τους φαίνεται να είναι αδιάψευστοι μάρτυρες της αλήθειας. Η τοπική κοινωνία του Αργοστολίου παραμένει ανάστατη, με το κλίμα να είναι ιδιαίτερα βαρύ για την «παρέα» που, αντί για βοήθεια, επέλεξε τη σιωπή και τη φυγή.
