Μετά από μια μαραθώνια διαδικασία απολογιών ενώπιον του Ανακριτή και του Εισαγγελέα Κεφαλονιάς, αποφασίστηκε ομόφωνα ότι οι τρεις άνδρες, ηλικίας 40, 53 και 57 ετών, θα οδηγηθούν στις φυλακές, καθώς κρίθηκαν επικίνδυνοι για την τέλεση νέων αδικημάτων αλλά και λόγω της βαρύτητας των κατηγοριών που τους αποδίδονται.
Η υπόθεση, που έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία και το πανελλήνιο, αφορά την εγκληματική αδιαφορία που επέδειξαν οι κατηγορούμενοι όταν η νεαρή κοπέλα βρέθηκε σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης μετά από χρήση ουσιών. Το κατηγορητήριο για «έκθεση σε κίνδυνο που προκάλεσε θάνατο» φαίνεται πως «δέθηκε» αμετάκλητα από τα ψηφιακά ευρήματα στα κινητά τηλέφωνα των εμπλεκομένων. Το κυνικό μήνυμα «Την έχουμε παρατήσει μόνη της», που στάλθηκε λίγες ώρες πριν η 19χρονη αφήσει την τελευταία της πνοή, αποτέλεσε το καταλυτικό στοιχείο που κατέρριψε τους ισχυρισμούς των κατηγορουμένων περί άγνοιας του κινδύνου.
Κατά τη διάρκεια των απολογιών τους, οι τρεις άνδρες φέρεται να προσπάθησαν να υποβαθμίσουν τον ρόλο τους, επιρρίπτοντας ευθύνες ο ένας στον άλλον, ωστόσο η δικαιοσύνη έκρινε ότι η κοινή τους στάση να μην καλέσουν εγκαίρως ιατρική βοήθεια συνιστά συνειδητή εγκατάλειψη. Η 19χρονη Μυρτώ παρέμεινε αβοήθητη για κρίσιμο χρονικό διάστημα, κατά το οποίο οι γιατροί εκτιμούν ότι θα μπορούσε να είχε σωθεί εάν είχε μεταφερθεί άμεσα στο νοσοκομείο.
