Μια ανείπωτη κτηνωδία αποκαλύφθηκε στον Βάβδο Χαλκιδικής, όπου 21 σκύλοι έχασαν τη ζωή τους από δηλητηριασμένα δολώματα. Η είδηση, που έκανε γνωστή ο Δήμος Πολυγύρου, έχει προκαλέσει κύμα οργής, καθώς πρόκειται για μια μαζική θανάτωση ζώων που πλήττει βάναυσα την έννοια του πολιτισμού.
Τα ζώα, 14 ενήλικα και 7 κουτάβια, βρίσκονταν υπό τη φροντίδα τοπικού κτηνοτρόφου. Ο δράστης ή οι δράστες χρησιμοποίησαν φόλες για να εξοντώσουν ολόκληρη την ομάδα των σκύλων, αφήνοντας πίσω τους μια αποκαρδιωτική εικόνα που κοινοποίησε ο Δήμος ως τεκμήριο του εγκλήματος.
Η αντίδραση του Δήμου Πολυγύρου
Ο Δήμαρχος, Γιώργος Εμμανουήλ, κατέστησε σαφές ότι η δημοτική αρχή δεν θα μείνει αμέτοχη. Στο πλαίσιο αυτό αποφασίστηκαν οι εξής ενέργειες:
-
Μηνυτήρια αναφορά: Ο Δήμος προσφεύγει στη δικαιοσύνη κατά αγνώστων.
-
Συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ.: Αναζήτηση μαρτυριών και στοιχείων για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των υπευθύνων.
-
Ευαισθητοποίηση: Ενημέρωση των πολιτών για τους κινδύνους που εγκυμονούν τα δηλητηριασμένα δολώματα, όχι μόνο για τα ζώα αλλά και για τη δημόσια υγεία.
«Ήταν ζώα που φροντίζαμε»
Στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται ότι ο Δήμος, σε συνεργασία με φιλοζωικά σωματεία, είχε ήδη μεριμνήσει για τον συγκεκριμένο πληθυσμό ζώων. Είχαν πραγματοποιηθεί: Στειρώσεις για τον έλεγχο του πληθυσμού. Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, προσπάθειες για υιοθεσίες, παρά τις δυσκολίες που παρουσίαζε η διαχείριση του μεγάλου αριθμού ζώων.
Έκκληση για πληροφορίες
Οι αρχές καλούν οποιονδήποτε πολίτη γνωρίζει κάτι για το συμβάν στον Βάβδο να επικοινωνήσει άμεσα με την αστυνομία ή τον Δήμο. Η θανάτωση ζώων αποτελεί κακούργημα και τιμωρείται με βαριές ποινές κάθειρξης και τσουχτερά χρηματικά πρόστιμα.
