Σοκ στο υπουργείο Τουρισμού: Νεκρή 51χρονη υπάλληλος που έπεσε από τον δεύτερο όροφο

20
Απρίλιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μια 51χρονη γυναίκα έχασε την ζωή της σήμερα το πρωί, μετά από πτώση από το κτήριο του υπουργείου Τουρισμού, που βρίσκεται επί της λεωφόρου Βασιλίσσης Αμαλίας. Όπως έγινε γνωστό από την ΕΛΑΣ, το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τις 8 και μισή το πρωί όταν η γυναίκα, υπάλληλος του υπουργείου, έπεσε, κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, από τον δεύτερο όροφο του κτηρίου.

Η 51χρονη διακομίσθηκε άμεσα με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός, όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Σε εξέλιξη είναι έρευνα της Αστυνομίας για τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό.

 

Συλλυπητήρια ανακοίνωση για την τραγική απώλεια της υπαλλήλου

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού με ανακοίνωσή της εκφράζει τη βαθύτατη οδύνη της για την τραγική απώλεια της υπαλλήλου του Υπουργείου.

«Ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους της. Η Ελληνική Αστυνομία διερευνά τις συνθήκες του τραγικού συμβάντος. Ανακοινώσεις θα πραγματοποιήσουν οι αρμόδιες αρχές», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ