Ξέσπασε ο πατέρας της 19χρονης Μυρτώς, λίγες μέρες μετά τον θάνατό της, μιλώντας στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα.
«Μέσα στη μέση της πλατείας 150 μέτρα από το σπίτι μου, μου πήραν το παιδί μου, το βασάνισαν, σπαρταρούσε σαν το ψάρι. Κάνω αγώνα να γλιτώσω τα παιδιά των υπολοίπων αθώων ανθρώπων. Είναι μια οργάνωση που στήνουν ενέδρες, εκθέτουν τα παιδιά για να τα εκβιάσουν μετά. Παρουσιάζεται ο αρχηγός, ο υπαρχηγός, το…που ήταν, είχε παρουσιαστεί σαν άντρας και τώρα παρουσιάζεται σαν γυναίκα…
Εμένα η ζωή μου δεν έχει κανένα νόημα τώρα…Εγώ όπως άκουσα τέτοιο πράγμα για το παιδί μου, έπεσα από τα σύννεφα… Τα λεφτά δεν τα έστειλαν στο παιδί μου…Είναι ολόκληρο κύκλωμα…Το παιδί μου πεταμένο σε παγκάκι; Ήρθε το παιδί μου στον ύπνο μου και μου λέει, “ρε μπαμπά, μου τα είχες πει…δεν ήρθες να με βοηθήσεις και δεν ξέρεις τι τράβηξα..”. Αυτό το πράγμα δεν θα το συγχωρήσω στον εαυτό μου», ανέφερε μεταξύ άλλων ο πατέρας της 19χρονης.
