Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε, μετά την απολογία του στην Ανακρίτρια Θεσσαλονίκης, ο 48χρονος δικηγόρος που κατηγορείται για εμπορία ανθρώπου, υφαρπαγή ψευδούς βεβαίωσης και διατάραξη οικογενειακής τάξης. Η υπόθεση, που ερευνήθηκε από την ΕΛ.ΑΣ., αφορά τη γέννηση ενός βρέφους και τις ύποπτες συνθήκες κάτω από τις οποίες δηλώθηκε η πατρότητά του.
Το χρονικό της υπόθεσης
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ο 48χρονος ήρθε σε επαφή με μια 20χρονη αλλοδαπή τον περασμένο Μάρτιο, ενώ εκείνη βρισκόταν σε κατάσταση εγκυμοσύνης. Οι δύο τους προχώρησαν σε Σύμφωνο Συμβίωσης, το οποίο λύθηκε αμέσως μετά τη γέννηση του παιδιού.
-
Η γέννηση: Το βρέφος γεννήθηκε την Τρίτη 14 Απριλίου 2026 και δηλώθηκε ως τέκνο του δικηγόρου και της 20χρονης.
-
Η καταγγελία: Την Παρασκευή 17 Απριλίου, κατά την έξοδο από την κλινική, το ιατρικό προσωπικό παρατήρησε ότι οι δύο γονείς αποχώρησαν με διαφορετικά αυτοκίνητα και προς διαφορετικές κατευθύνσεις.
-
Η παραλαβή του βρέφους: Ο 48χρονος πήρε μαζί του το νεογνό και, σύμφωνα με την αστυνομία, επιβίβασε στο όχημα μια βρεφονηπιοκόμο που είχε ήδη προσλάβει.
Οι ισχυρισμοί των κατηγορουμένων
Στην απολογία του, ο δικηγόρος αρνήθηκε κάθε κατηγορία περί εμπορίας. Υποστήριξε ότι η σχέση με την 20χρονη ήταν πραγματική και ότι υπήρχε πρόθεση γάμου.
«Φύγαμε χωριστά από την κλινική λόγω συναισθηματικής φόρτισης, αλλά είχαμε σκοπό να συναντηθούμε στο κοινό σπίτι που είχαμε νοικιάσει», φέρεται να ισχυρίστηκε.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η 20χρονη βιολογική μητέρα, η οποία εξετάστηκε παρουσία ψυχολόγου ως μάρτυρας-θύμα εμπορίας, αλλά δεν επιβεβαίωσε την κατηγορία. Η ίδια αφέθηκε ελεύθερη, καθώς αντιμετωπίζει πλημμεληματικές κατηγορίες.
Τα επόμενα βήματα
Η Δικαιοσύνη διερευνά αν το Σύμφωνο Συμβίωσης και η αναγνώριση του τέκνου ήταν μια εικονική διαδικασία με σκοπό την παράνομη υιοθεσία ή την εμπορία του βρέφους. Οι περιοριστικοί όροι που επιβλήθηκαν στον δικηγόρο διασφαλίζουν την παρουσία του στη συνέχεια της δικαστικής διαδικασίας, ενώ το βρέφος βρίσκεται υπό την προστασία των αρμόδιων αρχών.
