Ανησυχία προκάλεσε στους διαδικτυακούς της φίλους η Κατερίνα Δαλάκα το απόγευμα της Πέμπτης 23 Απριλίου, όταν δημοσίευσε μια φωτογραφία μέσα από το νοσοκομείο.
Στο στιγμιότυπο που μοιράστηκε, η Κατερίνα Δαλάκα εμφανίζεται ξαπλωμένη στο κρεβάτι του νοσοκομείου, φορώντας τη χαρακτηριστική λευκή ρόμπα, ενώ στο χέρι της διακρίνεται ο ορός. Παρά την ταλαιπωρία, η αθλήτρια διατήρησε την ψυχραιμία της και έκανε το σήμα της νίκης με τον αντίχειρα υψωμένο, στέλνοντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας.
«Όλα πήγαν καλά, σας ευχαριστώ πολύ όλους 🙏❤️», έγραψε πάνω στη φωτογραφία.
