Οι καθόλου ευχάριστες εξελίξεις σχετικά με τα κονδύλια του
Ταμείου Ανάκαμψης, δυστυχώς, για τη στήλη, μόνο έκπληξη δεν προκαλούν. Με επανειλημμένα σχόλια και επισημάνσεις, τονίζαμε ότι, έτσι όπως πάμε, με τους ρυθμούς χελώνας, από όλους τους εμπλεκόμενους, δεν υπάρχει περίπτωση μέσα σε ασφυκτικά χρονικά περιθώρια να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε αυτή τη μοναδική για τη χώρα μας ευκαιρία.
Οι περισσότεροι θα θυμάστε ότι οι αναφορές μας ήταν ιδιαίτερα συχνές και έθεταν το πρόβλημα στις πραγματικές και δυσάρεστες διαστάσεις τους, όταν άλλοι είτε σιωπούσαν για να μην δυσαρεστήσουν κυβερνητικά στελέχη είτε απλώς έκαναν καταγραφή για το πόσα προαπαιτούμενα λείπουν ακόμα, χωρίς να αποδίδουν τα του Καίσαρος τω Καίσαρη.
Θα μου πείτε, έχουν σημασία τώρα όλα αυτά, όταν αποτελεί πλέον γεγονός η μεταφορά ενός ποσού 3,5 δισ. ευρώ σε άλλους κωδικούς, αφήνοντας στα κρύα του λουτρού όλους τους εμπλεκόμενους; Πιστεύω ότι έχει, γιατί αν υπήρχαν καθημερινά ή έστω τακτικά δημοσιεύματα, που να πιέζουν τους υπεύθυνους καταγράφοντας τα πραγματικά γεγονότα και όχι τα αρεστά και αναίμακτα, ίσως σήμερα να είχαμε διαφορετικές εξελίξεις.
Είναι αυτό που λέμε ότι, όταν τα Μέσα Ενημέρωσης επιτελούν το ρόλο που δικαιούνται και τους έχει ανατεθεί από την κοινωνία, τότε καμία εξουσία, κανένας υπουργός, κανένας πολιτικός εν γένει, κανένας τραπεζίτης ή επιχειρηματίας, δεν μπορεί να κρυφτεί κάτω από τον μανδύα ανεπιτυχών αποτελεσμάτων. Ιδίως αν αυτά τα αποτελέσματα έχουν να κάνουν με παραγωγικές επενδύσεις, που αυξάνουν το ΑΕΠ της χώρας, δημιουργούν δηλαδή πλούτο και πολύτιμες θέσεις εργασίας.
Διαβάστε την συνέχεια στο BusinessVoice.gr