Ένα σοκαριστικό έγκλημα σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής (ΨΝΑ) στο Δαφνί, όπου ένας 48χρονος τρόφιμος στραγγάλισε τον 59χρονο συγκάτοικό του. Το συμβάν έλαβε χώρα μέσα σε θάλαμο νοσηλείας της ψυχιατρικής κλινικής κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Οι δύο ασθενείς φαίνεται πως είχαν είχαν ένα πολύ έντονο επεισόδιο μεταξύ τους και κατέληξε στον θανάσιμο στραγγαλισμό του 59χρονου από τον 48χρονο.
Ο ασθενής βρέθηκε αναίσθητος από εργαζομένους του νοσοκομείου, οι οποίοι κινητοποιήθηκαν άμεσα, αλλά παρά τις προσπάθειες των γιατρών ο 59χρονος είχε καταλήξει.
