Μια νέα, σοκαριστική υπόθεση γυναικοκτονίας συγκλονίζει την Καλαμάτα. Τα ξημερώματα της Δευτέρας, μια 39χρονη γυναίκα έχασε τη ζωή της μέσα στο σπίτι της, στην οδό Βασιλίσσης Όλγας, μετά από άγρια επίθεση που δέχθηκε από τον 41χρονο σύζυγό της.
Η κινητοποίηση των αρχών ξεκίνησε γύρω στις 02:00 τα ξημερώματα, όταν περίοικοι άκουσαν έντονες φωνές και καυγά από το διαμέρισμα και ειδοποίησαν την Αστυνομία. Φτάνοντας στο σημείο, οι αστυνομικοί βρέθηκαν μπροστά σε ένα μακάβριο θέαμα. Την πόρτα άνοιξε ο 41χρονος σύζυγος, ο οποίος ήταν εμφανώς αιμόφυρτος, ενώ η άτυχη 39χρονη εντοπίστηκε νεκρή στην κρεβατοκάμαρα, φέροντας πολλαπλά τραύματα από μαχαίρι. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η γυναίκα κρατούσε ένα μαχαίρι στο χέρι της, στην προσπάθειά της να αμυνθεί.
Στο σημείο μετέβη ιατροδικαστής για την απαραίτητη αυτοψία, ενώ τα δύο ανήλικα παιδιά του ζευγαριού μεταφέρθηκαν προληπτικά στην παιδιατρική κλινική του Νοσοκομείου Καλαμάτας.
Ο 41χρονος συνελήφθη και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για ανθρωποκτονία από πρόθεση, ενδοοικογενειακή βία και παράβαση της νομοθεσίας για τα όπλα, με την οποία θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Μεσσηνίας. Την προανάκριση και τη διερεύνηση των ακριβών συνθηκών της τραγωδίας έχει αναλάβει η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας.
