ΗΣΑΠ: Αποκαταστάθηκε η βλάβη στη σηματοδότηση – Κανονικά τα δρομολόγια Κηφισιά – Πειραιάς

2
Ιούνιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μετά από σύντομη αναστάτωση και ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό, η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) αποκαταστάθηκε πλήρως.

Σύμφωνα με νεότερη, επίσημη ενημέρωση από τη ΣΤΑΣΥ, τα τεχνικά συνεργεία κατάφεραν να επιλύσουν το πρόβλημα που είχε παρουσιαστεί στο σύστημα σηματοδότησης. Αυτή την ώρα, η κίνηση των συρμών διεξάγεται πλέον κανονικά σε ολόκληρο το δίκτυο, από την Κηφισιά μέχρι και τον Πειραιά.

Οι τέσσερις σταθμοί (Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς) που είχαν τεθεί προσωρινά εκτός λειτουργίας έχουν ανοίξει και πάλι για το κοινό, ενώ σταδιακά εξομαλύνονται και οι συχνότητες των δρομολογίων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ