Η τελευταία φωτογραφία της 45χρονης Σταυρούλας Λεβεντάκη πριν από τη δολοφονία της στα Χανιά, η οποία είδε το φως της δημοσιότητας, αποτυπώνει την άτυχη γυναίκα να περπατά στον δρόμο κρατώντας σακούλες με ψώνια. Το συγκεκριμένο στιγμιότυπο προέρχεται από κάμερα ασφαλείας και καταγράφηκε την 30ή Μαΐου, λίγες ώρες πριν χάσει τη ζωή της.
Η 45χρονη κατευθυνόταν προς το ακίνητο ιδιοκτησίας της στο Βαρύπετρο Χανίων, το οποίο είχε νοικιάσει στον 43χρονο καθ’ ομολογίαν δολοφόνο. Η καταγραφή έγινε λίγο πριν από τη διακοπή κάθε επικοινωνίας και την απενεργοποίηση του κινητού της τηλεφώνου.
Το συγκεκριμένο οπτικό υλικό αποτέλεσε κομμάτι των ερευνών της ΕΛ.ΑΣ. για την ανασύνθεση της διαδρομής της πριν από το έγκλημα.
«Δυστυχώς είμαι σε μια άσχημη θέση. Ούτε ήθελα να τον ξαναδώ σίγουρα, ούτε αυτόν ούτε το δεύτερο τέρας που είναι η γυναίκα του εξίσου για μένα. Εύχομαι να πάθει ό,τι χειρότερο μπορεί να πάθει. Φυσικά και θα καταθέσω μήνυση και στη γυναίκα του, γιατί δεν είναι καθόλου πρέπον να βγαίνει να λέει πράγματα για κάποιον που δεν ζει και να προσβάλλει έτσι. Τη θεωρώ χειρότερο τέρας και από αυτόν με τη δήλωση που βγήκε και έκανε. Ναι, αύριο το πρωί [θα καταθέσω τη μήνυση].[Οι γονείς μου] δεν είναι σίγουρα σε καλή κατάσταση. [Όλο το προηγούμενο διάστημα] και αυτός και η γυναίκα του τώρα το συνεχίζει [να ρίχνει τις ευθύνες σε εμάς], αλλά όπως λένε, ο έξυπνος παραδέχεται, ο χαζός επιμένει.
Να σημειωθεί ότι χθες η σύζυγος του καθ’ ομολογία δολοφόνου που αυτό το χρονικό διάστημα εργάζεται στην Γαύδο, χαρακτήρισε «περίεργη» και «παράξενη» την 45χρονη ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξης είπε για τη σχέση της ιδιοκτήτριας με τον σύζυγό της: «να κάνει σχέση αυτός με αυτή; Η σχέση μας είναι άριστη. Το ερωτικό δηλαδή, όχι να το σκεφτώ, αηδιάζω. Και πώς ήταν αυτή. Ο άνδρας μου δεν κοίταξε ποτέ άλλη γυναίκα. Όχι τώρα τελευταία που είμαστε 20 χρόνια, ούτε στην αρχή που ήταν και πιο νέος», ανέφερε ο αδερφός της άτυχης γυναίκας.
