Σημαντική ενίσχυση των αστυνομικών δυνάμεων στην «καρδιά» της πρωτεύουσας προανήγγειλε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, το πρωί της Πέμπτης 25 Ιουνίου 2026. Μιλώντας σε ειδική εκδήλωση του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), ο Υπουργός ανακοίνωσε ότι από τα τέλη Σεπτεμβρίου ακόμη 80 αστυνομικοί θα προστεθούν στις ομάδες των πεζών περιπολιών στο κέντρο της Αθήνας.
Η συγκεκριμένη κίνηση αποσκοπεί στην ποιοτική αναβάθμιση της Υποδιεύθυνσης Περιπολιών, με στόχο την αμεσότερη συνεργασία με τους μόνιμους κατοίκους και τον εμπορικό κόσμο, αλλά και την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας στις γειτονιές.
Μείωση 17% στις καταγγελίες, αύξηση 27% στις συλλήψεις
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Χρυσοχοΐδης παρουσίασε τα επίσημα απολογιστικά στοιχεία από το νέο επιχειρησιακό σχέδιο που εφαρμόζεται τον τελευταίο χρόνο στην Αθήνα. Τα νούμερα δείχνουν ξεκάθαρη βελτίωση της εικόνας:
-
Μείωση κατά 17% στις καταγγελίες των πολιτών προς το τηλεφωνικό κέντρο της Άμεσης Δράσης (100).
-
Αύξηση κατά 27% στις συλλήψεις για διάφορα αδικήματα στην περιοχή του κέντρου.
«Είμαστε σε καλύτερη κατάσταση», υπογράμμισε ο Υπουργός, στέλνοντας ωστόσο μήνυμα εγρήγορσης: «Εάν η ασφάλεια αδρανεί ή είναι “χαλαρή” για λίγες μέρες, το έγκλημα θα επανέλθει δριμύτερο. Η μάχη ενάντια στο έγκλημα θα συνεχιστεί με αμείωτο ρυθμό, πάντα στο πλαίσιο του Συντάγματος και των νόμων».
Τιμητικές διακρίσεις σε αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ.
Η εκδήλωση είχε και έντονα συμβολικό χαρακτήρα, καθώς ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών τίμησε τους επικεφαλής των αστυνομικών δράσεων για τη συμβολή τους στην προστασία της αγοράς.
Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης συνεχάρη προσωπικά τους τρεις αξιωματικούς που βραβεύτηκαν:
-
Τον Γενικό Αστυνομικό Διευθυντή Αττικής, Υποστράτηγο Αθανάσιο Κάμπρα.
-
Τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αθηνών, Νικόλαο Γιαννόπουλο.
-
Τον εκπρόσωπο της Υποδιεύθυνσης Πεζών Περιπολιών, Αστυνόμο Α’ Ιωάννη Κωνσταντακάκη.
