Μετά τη Μυτιλήνη, νέος περίεργος θάνατος 29χρονης μητέρας στη Λιβαδειά

Μέσα σε λίγα μόλις 24ωρα, η ελληνική κοινή γνώμη συγκλονίζεται από μια δεύτερη τραγωδία που σημειώθηκε αμέσως μετά από τοκετό.
26
Ιούνιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 Μετά τον πρόσφατο χαμό της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη, μια νέα μητέρα, μόλις 29 ετών, άφησε την τελευταία της πνοή στη Λιβαδειά, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της και προκαλώντας την παρέμβαση των αρχών για τη διερεύνηση τυχόν ιατρικών ευθυνών.

1. Η Νέα Τραγωδία στη Λιβαδειά: Το Χρονικό του Χαμού της 29χρονης

Η νεαρή γυναίκα, η οποία είχε μια απολύτως ομαλή κύηση χωρίς προηγούμενα προβλήματα υγείας, εισήχθη προκειμένου να γεννήσει φυσιολογικά. Αν και έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι (το δεύτερο παιδί της, καθώς ήταν ήδη μητέρα ενός 8χρονου αγοριού), η κατάσταση πήρε γρήγορα δραματική τροπή.

  • Η Επιπλοκή: Αμέσως μετά τη γέννα, η 29χρονη παρουσίασε ακατάσχετη αιμορραγία.

  • Το Χειρουργείο: Υποβλήθηκε σε επείγουσα χειρουργική επέμβαση στο τοπικό νοσοκομείο σε μια προσπάθεια να σταθεροποιηθεί.

  • Η Μεταφορά: Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής της, κρίθηκε αναγκαία η εσπευσμένη διακομιδή της στο «Θριάσιο» νοσοκομείο, όπου δυστυχώς κατέληξε.

  • Η Έρευνα: Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες επήλθε ο θάνατος ερευνώνται ήδη εξονυχιστικά, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπήρξαν ιατρικά λάθη ή παραλείψεις.

2. Μυτιλήνη: Το Ύστατο Χαίρε στη Γιατρό Μάγδα Πασβούρη – «Μου Έσωσε τη Ζωή»

Την ίδια ώρα, η Λέσβος θρηνεί τη δική της απώλεια, τη 36χρονη γιατρό Μάγδα Πασβούρη, η οποία επίσης «έσβησε» μετά τη γέννα. Συναδέλφοι και πολίτες περιγράφουν έναν άνθρωπο σπάνιου ήθους, ενώ στο φως έρχονται συγκλονιστικές μαρτυρίες ασθενών που σώθηκαν χάρη στην επιστημονική της επιμονή.

Η Μαρτυρία του Νίκου Σερεσλή

Ο κ. Νίκος Σερεσλής περιέγραψε στο Newsbomb πώς η 36χρονη γιατρός διέγνωσε έγκαιρα το έμφραγμα που υπεστήρη τον Ιανουάριο του 2024, παρά το γεγονός ότι οι πρώτες εξετάσεις του δεν έδειχναν κάτι ανησυχητικό:

«Τα καρδιογραφήματα και οι πρώτες εξετάσεις δεν έδειχναν κάτι και ετοιμαζόμουν να φύγω. Για καλή μου τύχη, η Μάγδα δεν αρκέστηκε στις γενικές, αλλά ζήτησε να γίνει και εξέταση τροπονίνης. Από εκεί φάνηκε ότι είχα υποστεί έμφραγμα. Αν δεν είχε συμπεριλάβει αυτήν την εξέταση, πιθανότατα θα είχα φύγει… Με κράτησαν αμέσως, μου τοποθέτησαν stent και πιστεύω πως μου έσωσε τη ζωή. Δεν είχα τα κλασικά συμπτώματα. Νιώθω βαθιά ευγνωμοσύνη».

«Είμαστε Συντετριμμένοι»

Η Μάγδα Πασβούρη ήταν βασικό στέλεχος των Επειγόντων Περιστατικών του Βοστάνειου Νοσοκομείου, μέλος της Λέσχης Μανιταρόφιλων και μια προσωπικότητα που ξεχώριζε για την ενσυναίσθησή της.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο οικογενειακός φίλος κ. Προκόπης Σινάνης: «Δεν υπήρχε περίπτωση να επισκεφτεί κάποιος το νοσοκομείο και να φύγει δυσαρεστημένος. Όλοι χαίρονταν που την έβλεπαν, είμαστε συντετριμμένοι». Η απώλειά της αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό τόσο στην οικογένειά της, όσο και στο Εθνικό Σύστημα Υγείας.

Το Παράδοξο της Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς η «Έκρηξη» του AI Στραγγαλίζει τα Κέρδη των Τεχνολογικών Κολοσσών

 Αντί για εκτόξευση κερδών, οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου…

Πράσινη «Βόμβα» στην Άμυνα: Οριστική Συμφωνία του Παναθηναϊκού με τον Στέφαν Ντε Φράι

Το «Τριφύλλι» κινήθηκε με μεθοδικότητα και απέσπασε το μεγάλο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ